Šodien, 23. augustā, Biķerieku trasē tika aizvadīta pirmā sacīkšu diena, kurā tika noskaidroti uzvarētāji Baltijas čempionāta otrajā posmā Kumho Challenge un Nacionālajā klasē, kā arī aizvadītas „555 km” izturības sacīkstes. Par uzvarētāju Kumho Challenge klasē sīvā cīņā kļuva Jānis Ciekals, savukārt uzvaru Nacionālajā klasē izcīnīja Viktors Vasiļjevs. Pēc nepilnām četrām ar pusi stundām, kas tika pavadītas trasē, uzvaru ļoti spraigās „555 km” sacīkstēs izcīnīja lietuviešu komanda „GSR Telsiu Statyba”.
Baltijas autošosejas čempionāta ietvaros tika aizvadīts otrais posms Kumho Challenge un Nacionālās klases braucējiem. Kumho Challenge klasē pirmajā braucienā uzvaru izcīnīja Jānis Ciekals, apsteidzot Kristapu Mietuli, savukārt otrajā braucienā tikai par 0,16 sekundēm pārāks bija Mietulis. Rezultātā abiem braucējiem bija izcīnīts vienāds punktu skaits un līdz ar to otrā posma uzvarētājs tika noteikts pēc kvalifikācijas brauciena rezultātiem. Šoreiz uzvara palika Jāņa Ciekala rokās, kuram šī ir otrā uzvara šosezon. Trešais Kumho Challenge klasē finišēja Agris Petrovskis.
Nacionālajā klasē, uzvarot abos braucienos, par uzvarētāju kļuva Viktors Vasiļjevs, otro vietu izcīnīja Garijs Rožkalns, kurš bija otrais pirmajā braucienā un trešais otrajā braucienā. Trešo vietu otrajā čempionāta posmā izcīnīja Jānis Vanks. Tehniskas problēmas šoreiz liedza finišēt pirmā posma uzvarētājam Igoram Zubkovam.
Pulksten 16.00 pēcpudienā starts tika dots „555 km” izturības sacīkstēm, kuras izrādījās spraigu notikumu pilnas. Kopumā uz starta stājās 20 komandas. Jau ar pirmo apli vadībā izvirzījās eksperimentālās klases (X1) komanda „GRS Telsiu Statyba” ar automašīna „Radical SR5”, taču aptuveni pēc stundas komandai radās tehniskas problēmas un vadību pārņēma A3000+ klases komanda „Brum Brum Sport” (BMW M3), kurai cieši sekoja vēl viena lietuviešu komanda „RIMO” (Diesel klase, BMW 335 D). Pēcāk sacīkšu gaitā par līderiem izvirzījās „RIMO”, tikmēr „GRS Telsiu Statyba” komanda bija atrisinājusi tehniskās problēmas un uzsāka pakaļdzīšanos līderiem.
Uzvarētājus šoreiz noteica avārija, kuru 135. aplī piedzīvoja sacīkšu līderi „RIMO”. Pēc avārijas astoņus apļus sportisti pavadīja aiz drošības mašīnas un pēcāk atlikušajos apļos par uzvarētājiem ar rezultātu 4 stunām 22 minūtēm un 45 sekundēm kļuva „GRS Telsiu Statyba” komanda (Radical SR5). Uzvarētāju komanda spēja uzrādīt arī ātrāko trases apļa laiku.
Ātrākā no latviešu komandām, kuras startēja „555 km” sacīkstēs, bija Vito Racing, kuri finišēja 11. vietā, 21 apli aiz uzvarētājiem.
Jau rīt, 24. augustā, no plkst. 12:00 Biķernieku trasē norisināsies „Riga Summer Race” galvenā sacīkšu diena ar 12 sacensību iebraucieniem (Baltijas čempionāta 3.posms un „Dzintara Aplis” 6.posms) un diviem Legends automašīnu braucieniem. Skatītājiem ieeja 5 eiro.
„Riga Summer Race 2014” ģenerālsponsors - „Kumho Tyre”, sponsori: „MOTUL”, „YUASA”, „FERODO”, „Force Fix”, atbalstītāji – „Huawei”, radio „SWH”, radio „SWH+”, oficiālais ziņu portāls – „Delfi”.
Par „Riga Summer Race”
„Riga Summer Race” ir lielākās autošosejas sacīkstes Baltijā, ka norisinās Biķernieku trasē kopš 2012. gada, katru gadu pulcējot ap 80 sportistus no sešām dažādām valstīm. „Riga Summer Race” ietvaros tiek aizvadīti Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Baltijas autošosejas čempionāti, kā arī vēsturisko automašīnu sacīkstes „Dzintara aplis”. 2014. gadā „ Riga Summer Race” ietvaros pirmo reizi norisināsies arī „555 km” izturības sacensības.
Foto: Mike Motorov
|