Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Trešdiena, 8. aprīlis.
Jaunumi
Noķer Subaru
Subaru ziņas
Standartauto
Rallijs Latvijā
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Varbūt kādam ir aizķēries kāds šāds disks. Manam spieķis pārlūza. Labprāt i...
1 €
Pārdod subaru outback 2012 ādas salonu priekš eiropas modeļa - piedāvājam u...
250 €
Pārdodu lietotus Bilstein priekšējos amortizatorus no Subaru Legacy 2007 sp...
70 €
Pardodu izputeja HKS HiPower videjo un aizmugurejo dalas. Nonemts no 2006.g...
200 €
Originalie gumijas paklajini Foresteram 2003.-2008.g un Legacy/Outback 2004...
50 €
Subaru ziņas
SUBARU lepnums - simetriskā pilnpiedziņa Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com
Ceturtdiena, 21. marts, 2019, adrem-auto.lv

Reitings: Komentāri [ 0 ]

Visi mezgli vienā rindā

Par simetrisku Subaru pilnpiedziņas sistēmu pieņemts dēvēt tāpēc, ka tajā izmantotas identiska garuma pusasis, kamēr citu ražotāju AWD sistēmās labās un kreisās puses pusasu garumi var atšķirties. Galvenais ieguvums no šādas konstrukcijas ir optimāls izsvarojums, ko bokserdzinējs vēl papildina ar zemu smaguma centru. Tā kā cilindri atrodas viens otram pretim jeb cilindru izgāzuma leņķis ir 180 grādu, motoru iespējams iebūvēt zemāk nekā tradicionālos V veida vai rindas dzinējus. Subaru automašīnu eksperti nereti uzsver faktu, ka visi agregāti - motors, pārnesumkārba, sadales kārba un pārējā tranmisija šīs markas automobiļos izvietoti vienā rindā, kamēr citi ražotāji, apgūstot pilniedziņu, vietas trūkuma dēļ bijuši spiesti izvietot galvenos mezglus blakus, vienu zem otra vai vēl kā citādi, tā sarežģījot konstrukciju un palielinot automašīnas svaru. Subaru bieži mēdz piedēvēt pirmā vieglā automobiļa ar pastāvīgu pilnpiedziņu ražotāja slavu, tomēr pirmajam SAWD modelim Subaru Leone universālim vēl bija mehāniski atslēdzama pilnpiedziņa. Patiešām pastāvīgu SAWD piedziņu Subaru automašīnas ieguva tikai 1986. gadā

Simetriska pilnpiedziņa – ne vienmēr 50:50

Nereti tiek uzsvērts, ka Subaru simetriskā pilnpiedziņa nozīmē arī ideālu griezes momenta sadalījumu starp asīm, proti, 50:50. Tā gan īsti nav taisnība, jo domas par ideālu sadalījuma proporciju dalās, bez tam vienam un tam pašam Subaru modelim var būt dažāds griezes momenta dalījums, atkarībā no izvēlētās pārnesumkārbas un starpasu sajūga tipa. Tā piemēram, pirmajam Subaru modelim ar elektronisku SAWD vadību standarta griezes momenta dalījums ir 60:40 par labu priekšējiem riteņiem – un tāds tas ir vēl šobaltdien modeļiem ar Lineartronic pārnesumkārbu. Subaru mēģinājums augstākās klases sporta auto elitē SVX debitēja ar aktīvo griezes momenta dalīšanas sistēmu VTD, kura standarta situācijās novirzīja 64% griezes uz aizmuguri, lai novērstu pilnpiedziņas automobiļiem raksturīgo nepietiekamo pagriežamību. Pat izcilajam, rallijā dzimušajam  Impreza STI spēkratam, kam ir manuāli iestatāms centrālais diferenciālis, noklusējuma regulējums ir 41 pret 59, un tikai Subaru automašīnām ar manuālo pārnesumkārbu un viskosajūgu pa vidu patiešām ir pilnībā simetrisks griezes momenta iedalījums.


Komentāri
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: Rallijs Eesti Talv...
Video: „Enima Auto Ziemas...
Jaunākais forumā
Buktes likvidēšana bez krāsošanas
PaintlessArt, 31.03.2020 00:40
Re: tolx mežinieks
tolx, 30.03.2020 11:12
Re: Kļūda P0600
kash, 29.03.2020 21:21
Re: Troksnis
Forix, 29.03.2020 16:14
Re: Brunzo Subaru Legacy
Brunzo, 28.03.2020 20:51
Re: Subaru Elektriķis
insekc, 15.03.2020 14:00
Re: dazadas detalas
ta_das, 13.03.2020 11:24
Re: BILDES - interesantas, smieklīgas, dažādas...
johnwayne, 04.03.2020 13:12
Re: konsultaacija
klavsbenis, 03.03.2020 00:08
Re: Brembo Gold
djwox, 24.02.2020 15:51
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.