Svētdien sporta kompleksā Mūsa notikušajās folkreisa sacensībās uzvaru sasniedza jelgavnieks Artūrs Bāriņš (SK Vecpils), aiz sevis atstājot Ivaru Kernu (Rīga) un Renāru Ēķi (Jelgava, Autocross.lv). Par uzvaru spēkojās uzreiz četri dalībnieki – uz pjedestāla pozīciju pretendēja arī Rūdolfs Bogens, paliekot ceturtais. Labākais no junioriem – Renārs Ēķis. Autokrosa Mūsas kausa pirmajā posmā labākais bija Jānis Vanags (Lielvārde), bet sīvā cīņā otro vietu guva Imants Kolomenskis (Ogre), nosargājot Aināra Kenigsberga (Saldus) uzbrukumus. Folkreisa cīņas noslēdzās ar trim auto pirkšanas gadījumiem.
Folkreisa Mūsas cīņa tika ieskaitīta LAF Folkreisa Kurzemes, Zemgales un Vidzemes reģionu kausu izcīņā, šis bija arī Mūsas kausa pirmais posms. Finālā sākotnēji sīvu cīņu par pirmo vietu aizvadīja Bāriņš un Ēķis. Taču no piektās starta rindas startējušais Ivars Kerns, kurš A fināla top-12 iekļuva tikai caur B finālu, drīz ieradās līderu pulkā. Rezultātā trijniekā vismaz uz brīdi nokļuva Bāriņš, Ēķis, Kerns un Bogens.
Finišā Bāriņš pirmais, kuram cieši sekoja Kerns, Ēķis un Bogens. Pēdējie divi guva pirmās divas pozīcijas arī Junioru kausā. Pēc sacensību beigām notika automašīnu pārdošanas procedūra, jo tika saņemti pirkšanas pieteikumi par trim mašīnām. Uz Guntara Gabrāna Mazda MX3 automašīnu pieteicās trīs pircēji, to skaitā bijušais šīs mašīnas īpašnieks Raivis Riekstiņš. Tiesa, Gabrāna komanda mašīnas pirkuma izlozei lika pretī arī savu aizsardzību, līdz ar to, vinnējot izlozē, mašīna vienalga palika Gabrāna rīcībā. Riekstiņa komanda, jau paredzēdama, ka iznākums var būt arī neveiksmīgs, bija pieteikusies uz Renāra Ēķa Opel Astra automašīnu. Nojaušams, ka nākamo sacīksti ar spēcīgo Opel aizvadīs tieši Vasaras kausa un Vidzemes kausa līderis Riekstiņš.
Neapjuka arī Ēķa komanda, kura nojauta gaidāmo pirkumu un jau bija pieteikusies uz Raivja Grigoroviča Opel Kadett automašīnu – spēcīgu auto, kuru Grigorovičs atveda uz sacīksti, lai… pārdotu! Šķiet, Grigorovičs, kurš atgriezās folkreisā pēc ilgāka pārtraukuma un guva piekto vietu, bija visapmierinātākais ar notikušo. Līdz ar to nākamajās sacīkstēs būs interesanti vērot, kā Riekstiņš ar Opel Astra cīnīsies pret divām savām bijušajām Mazada MX3 (no viņa auto iegādājās ne tikai Gabrāns, bet arī Rihards Dainis), savukārt Ēķis – viens no sezonas līderiem – startēs ar citu automašīnu.
Autokrosa ieskaitē dienas garumā galvenie favorīti bija Andis Kļava, Jānis Vanags un Ainārs Kenigsbergs, savukārt pārējie dalībnieki ik pa brīdim radīja nopietnu konkurenci minētajiem braucējiem. A finālā līderpozīcijā nonāca Vanags, kuram sekoja Kļava. Situācija saglabājās līdz pēdējam aplim, kad balstiekārtas problēmu dēļ dažus desmitus metru pirms finiša Kļava bija spiests izstāties. Tikmēr aiz līderu muguras notika lieliska cīņa starp Kenigsbergu un Imantu Kolomenski. Par spīti tam, ka Imants startē ar šķietami vēsturisko VAZ 2101, viņam izdevās noturēt Aināru aiz sevis. Pēc Kļavas izstāšanās abi par lielisko cīņu tika apbalvoti ar pjedestāla pozīcijām – Vanags pirmais, Kolomenskis – otrais, Kenigsbergs – trešais.
Nākamās folkreisa cīņas paredzētas 16. jūlijā Vecpilī, kur notiks LAF Folkreisa Vasaras kausa trešais posms un LAF Folkreisa Kurzemes kausa otrais posms.
autocross.lv
|