Jaunumi Kluba dzīve Forums Foto galerija Video Pērk un pārdod SUBARU modeļi Bieži uzdotie jautājumi


Svētdiena, 22. decembris.
Jaunumi
Subaru ziņas
Lejupielādēt žurnālu
Galerija
Standartauto
Rallijs Latvijā
Rallijs pasaulē
Drifts
Autokross
Trofi reids
Notikumu kalendārs
Sludinājumi
 
Žurnāls 'Motors&Sports'
Autosports pasaulē - īsās ziņas - jūnijs 2010 Ieteikt draugiem.lv Ieteikt twitter.com Ieteikt Orb.lv
Otrdiena, 1. jūnijs, 2010, Motors&Sports

Reitings: Komentāri [ 0 ]

WRC

Ford ir spēris platu soli uz priekšu automašīnas sagatavošanā nākamajai pasaules čempionāta sezonai. Ford Fiesta RS WRC, nākamās paaudzes rallija automašīna, līdz ar nākamās sezonas sākumu pārņems stafeti no pašreiz lietotā Ford Focus RS WRC. Ford komandas vadītājs Malkolms Vilsons atzīst, ka jaunais 1,6 litru turbo motors, ar ko nākamgad tiks aprīkota Fiesta RS WRC, šobrīd tiek intensīvi testēts komandas centrā Kembrijā, Lielbritānijā. Jaunais dzinējs ir beidzamā jaunās mašīnas sastāvdaļa, jo tehniskais reglaments tikai nesen tika apstiprināts. Taču komandas vadītājs ir pārliecināts, ka dzinējs tiks iebūvēts mašīnā vasaras beigās kā plānots. «Dzinējs tiek uzlabots ar katru brīdi, taču vēl ir jāiegulda daudz darba. Šī ir beidzamā dzinēja versija, un tāds tas tiks ievietots jaunajā mašīnā, taču mēs vēl strādājam pie dažādiem aspektiem un meklējam risinājumus. Mēs strādājam pie tādiem elementiem, piemēram, kā degvielas spiediens, kas Focus dzinējā ir apmēram 6–7 bāri, taču šeit tiek plānots ap 200 bāriem,» saka M. Vilsons. Komanda cer, ka dzinējs būs pabeigts nākamajos pāris mēnešos. Arī ar jaunās mašīnas šasiju jau norisinās nopietni testi, jo tāda pati šobrīd ir Ford Fiesta Super 2000 sporta automašīnai, tādējādi pārbaudot transmisijas izturību un sniegumu ar spēcīgāko 2 litru turbo motoru.

F1

Austrālieša Marka Vēbera pārliecinošās uzvaras Spānijas un Monako GP, ļoti iespējams, ir nodrošinājušas viņa nākotni «Red Bull Racing» komandā. Pēc uzvaras Montekarlo ielās komandas vadība ir uzsākusi sarunas ar M. Vēbera menedžeriem par viņa līguma pagarināšanu, kas beidzas šīs sezonas noslēgumā. «Mēs esam ļoti apmierināti ar Vēbera sniegumu, viņš ir ļoti nozīmīgs mūsu komandas dalībnieks un šobrīd ir lieliskā formā. Un tad, kad būs jāsēžas pie sarunu galda par līgumiem, es domāju, tā būs diezgan īsa saruna,» saka komandas vadītājs Kristians Horners. Šobrīd nekādi līgumi nav parakstīti, taču K. Horners cer, ka šis jautājums tiks atrisināts tuvākajās nedēļās. Lai gan komandas braucēji atrodas čempionāta tabulas augšgalā, komandas vadība saprot, ka nedrīkst atslābināties un nenovērtēt pretiniekus. «Ferrari, McLaren un Mercedes ir lieliskas komandas ar nopietnu vēsturi, un būtu muļķīgi nenovērtēt viņu attīstības līmeni. Savukārt mēs esam salīdzinoši maza komanda, tādēļ mums ir jākoncentrējas darbam, nepaceļot galvas, un jācenšas noturēt tāds sniegums, kāds tas mums ir izdevies pēdējās nedēļās,» uzsver K. Horners.

Endurance

No 15. līdz 16. maijam Vācijā norisinājās ikgadējās Nirburgringas 24 stundu sacīkstes. Trijās dažādās divīzijās uz starta izgāja vairāk nekā 200 visdažādāko ražotāju sporta salonautomobiļu. 25 km garo apli veidoja Nirburgringas «Grand Prix» un Nordšleifes trašu apvienojums, un pat pieredzējuši autosportisti atzīst, ka šī ir viena no sarežģītākajām trasēm pasaulē. «Tev šeit jāsacenšas nevis ar citiem braucējiem, bet gan ar pašu trasi,» saka Jorgs Millers, BMW komandas braucējs. Šī gada sacīkstes izvērtās visnotaļ dramatiskas. Kvalifikācijā pirmās četras vietas izcīnīja ar ražotāja atbalstu startējošie Audi R8 LMS, taču jau pirmajos līkumos tos visus apdzina Porsche GT3 R no «Manthey Racing» komandas. Taču pēc septiņām stundām līderis iekļuva avārijā, un līdz sacensību vidum vadību atkal pārņēma Audi. Austot rīta gaismai, vadībā joprojām bija divi Audi R8 LMS, taču drīz vien abiem radās ātrumkārbas defekti, kuru dēļ nācās izstāties, un vadību pārņēma Porsche ar hibrīddzinēju, kuram degvielas uzpilde bija jāveic retāk. Taču 23. stundas sākumā Porsche hibrīddzinējs «izbeidzās» un vadību pārņēma turpat tuvumā braucošais BMW M3, un, lai gan komandai bija bail par automašīnas sajūga defektiem, braucēji J. Millers, A. Farfušs, U. Alzens un P. Lamī veiksmīgi šķērsoja finiša līniju pirmajā pozīcijā. Šajās sacīkstēs Porsche bija ļoti plaši pārstāvēts, taču pjedestāls viņiem šoreiz izpalika, atdodot to Ferrari F430 (2. vieta) un Audi R8 (3. vieta) komandām.

Rallijs

Latvijas rallija trasēs redzētais britu jaunais talants Toms Keivs veiksmīgi debitējis ar pilnpiedziņas auto Lielbritānijas BTRDA čempionāta 4. posmā. Astoņpadsmit gadus vecais britu pilots kopā ar stūrmani Šonu O’Gormanu Velsas ceļos piedalījās ar malaiziešu autobūvnieka Proton rallijam sagatavoto Satria Neo Super 2000. Ekipāža rallijā bija uzņēmusi labu tempu, taču jau pirmajā ātrumposmā rezultātu sabojāja cita ekipāža, kura šaurajos ceļos bija sagriezusies un aizšķērsoja ceļu, liekot T. Keivam zaudēt 20 sekundes. 2. un 3. dopā Toms spēja iebraukt labāko desmitniekā, taču pēc dažu regulējumu izmaiņām servisparkā ekipāžas ātrums pieauga, un nākamajos ātrumposmos jau tika uzrādīti laiki labāko piecniekā. Visbeidzot – visvairāk veiksmes un ātruma ekipāžai bija pēdējā ātrumposmā, kur tika uzrādīts 2. absolūtais laiks, apsteidzot pat vairākus WRC klases spēkratus. Rallija finišā T. Keivs sasniedza 2. laiku N4 grupā un 6. absolūti, kas uzskatāms par ļoti veiksmīgu startu, turklāt pirmoreiz pie pilnpiedziņas stūres. Pēc sacensībām Toms komentēja: «Šīs bija lieliskas sacīkstes, un es esmu ļoti priecīgs par rezultātu. Ļoti labi izjutu mašīnu, un tā darbojās nevainojami. Tanī pašā laikā apzinos, ka vēl ir ļoti daudz ko mācīties gan par mašīnu, gan kā pierast pie mainīgajiem trases apstākļiem, taču šobrīd, pēc šāda rezultāta, esmu daudz pārliecinātāks par sevi uz nākamajiem rallijiem.» Arī kā nākamās sacensības Toms ir izvēlējies ralliju uz Anglijas zemes, lai iegūtu lielāku pieredzi ar Proton pirms plānotās dalības IRC posmā jūnija beigās Ipras rallijā, Beļģijā.

Autors: Mārtiņš Berts


Komentāri
Uz augšu
Atcerēties mani
Foto: Rallija Supersprin...
Video: Subaru Summer Fest...
Jaunākais forumā
Re: Drifts
programms, 07.02.2024 18:00
WRX lidz 6-7k
akamviegli, 25.01.2024 17:30
Re: v1ks_ forītis
v1ks_, 17.04.2023 01:13
Re: VIDEO LINKI - kas nu kuram liekās smieklīgs, interesants...
OZIO, 29.03.2023 15:56
Re: VZ58
TheKid, 03.12.2022 08:59
Re: Info: Izplūde
fyrovep, 01.12.2022 14:32
Atstarojošās vestes
OZIO, 16.11.2022 10:26
Re: konsultaacija
gintux, 03.09.2022 13:58
Re: HELP EZ 30
gintux, 03.09.2022 13:49
Re: Street Challenge Game
arni6ka, 25.08.2022 02:29
Reklāma  |  Lietošanas noteikumi  |  Kontakti  |  Seko mums: Facebook  |  Youtube  |  Twitter  |  Instagram
v1.0, © 2010 subarupower.lv. Visas tiesības paturētas.