Turpmākais autobūves nozares virziens neapšaubāmi ir elektrisks. Eiropa ir paziņojusi par veidiem, kā paātrināt šo procesu. Lai saglabātu savas pozīcijas Eiropā, Subaru prezentē savu elektrifikācijas plānu.
Pagājušonedēļ Subaru Corporation piedāvāja medijiem īsu tehnisko paziņojumu, izskaidrojot uzņēmuma vīziju un plānu attiecībā uz elektrifikāciju, lai mazinātu Subaru ietekmi uz vidi. Stratēģiju īsumā var apkopot šādi:
- Līdz 2030. gadam 40% no Subaru globālā pārdošanas apjoma būs elektriskie (EV) vai hibrīda elektriskie (HEV) automobiļi.
- Visi Subaru automobiļi, vēlākais, līdz 2030. gadu vidum būs aprīkoti ar elektriskajām tehnoloģijām.
- Līdz 2050. gadam jauno automobiļu dzīves cikla CO2 emisijas tiks samazinātas par vismaz 90% (salīdzinājumā ar 2010. gada līmeni).
“Esmu gandarīts par iespēju apliecināt Subaru ambīcijas stiprināt mūsu darbību Eiropā. Atbildības uzņemšanās par vidi un vēl plašāka elektrifikācija atbilst Eiropas automobiļu tirgus tendencēm. Tas nepārprotami apliecina, cik nopietni Subaru turpina investēt Eiropā,” saka Ringo Rahumēls (Ringo Rahumeel), Subaru Baltijas valstu reģionālais vadītājs.
|