FHI šodien paziņoja, ka jaunās Imprezas pārdošanas apjomi sasnieguši 24237 vienības četru mēnešu laikā. Šis rezultāts ir aptuveni 2.8 reizes lielāks, nekā plānotais apjoms - 8800 vienības.
Piedāvājam nelielu ieskatu par pircēju izvēli:
1. Virsbūves tips Sport (5 durvju hečbeks) - 74,7% G4 (4 durvju sedans) - 25,3%
2. Komplektācija 1.6i - 4,4% 1.6i-L - 29,6% 2.0i - 12,9% 2.0i EyeSight - 21,5% 2.0i-S - 11,5% 2.0i-S EyeSight - 20.1%
3. Dzinēji 1.6l (113zs/150Nm) - 33,8% 2.0l (147zs/197Nm) - 66.2%
4. Piedziņa 2WD - 37.8% AWD - 62.2%
5. Modeļi aprīkoti ar EyeSight 2.0l AWD - 83,2% pārējie modeļi - 41,6%
6. Krāsa Satin white pearl - 29,2% Obsidian black pearl - 20,5% Ice silcer metallic - 19,3% Plasma blue silica - 12,7% Dark gray metallic - 10,3% Deep cherry pearl - 3,7% Camellia red pearl - 3,3%
|