Tātad GC8 94' Turbo. (dzinējs no B4 Legacy turbo)
Problēma - mēdz ik pa laikam braucot konstantos apgriezienos zem 2500 vai lēnām paātrinoties līdz 2500 raustīties, spied pedāli tālāk, tas pārstāj raustīties un virs 2500 rpm ceļ tā kā vajag.
Jāmin arī, ka kad raustās, tad turbo spiediens rāda pozitīvāku spiedienu nekā tam būtu jābūt "tajos" apgriezienos, kas liek domāt, ka kādā no cilindriem dzirkstele šauj garām.
Ik pa laikam arī mēdz noraustīties tukšgaitas apgriezieni apgriezieni.
- Dzinējs pagājušonedēļ tikko dabūts no Taimera pārlasīts (bija zudusi kompresija), zobene svaiga, uzticos, ka viņi zobeni uzlikuši pareizi.
-Sveces jaunas
- Ir "new-age" aizdedzes spoles ar baigo gateri vadu vietā, kuru itkā Taimerī man sataisīja, puslīdz normāli.
Braucams jau itkā ir, bet nav īsti patīkami.
Jāmin, ka iepriekšējai mašīnai (626 Mazdai) bija tieši 1:1 problēma, tikai tur tā problēma tika atrisināta ar jauniem svečvadiem, šajā gadījumā tās aizdedzes spoles ir 3 kārtīgi dārgākas.
Rakstot šo man jau sliec domāt, ka būs vien jāmeklē tās dārgās aizdedzes spoles, bet varbūt tomēr kādam ir vairāk kā tikai teorija?