Labrīt.
Līdzīgas tēmas ir bijušas, ka subārs, kas aprīkots ar gāzes iekārtu nelec. Bet šis ir nedaudz savādāks gadījums.
Foresters 2006. gada 2.0 automāts ar gāzi.
7. janvārī temperatūra bija -23, pieleca normāli, bez problēmām. Pa dienu nokritās līdz -20, bet tad bija pirmās grūtības pielaist. Braucot mājās vakarā ievēroju, ka gāzes patēriņš ir nenormāli liels. Ja vasarā varēja nobraukt 400km ar vienu uzpildi, tad šajā gadījumā tikai kādus 230km. Drusku uz ezera gan biju uzbraucis, bet kopā max 15min.
8. janvāris. Temperatūra -29, subārs nelec. Palādēju aķi, arī neleca. Kaimiņš izpalīdzēja un ar vadiem saštepselējām no viņa busa uz manu subaru. 20min tā stāvēja savienoti - arī neleca. Miers un Dievs, aizbraucām ar krusttēvu kur vajag, atstāju visu dienu lādēt aķi. Atbraucu mājās, aķis lādējās 8 stundas - joprojām nelec.
9. janvāris. visu nakti lādējās, joprojām nelec.
Tiešām tikai sveces, aķis jānomaina un gāzes sistēmai apkope jāveic?
Kas pārsteidza - gāzes sistēmas vārstu eļļa ir sabiezējusi, gan motortelpā, gan salonā (just in case stāv pudele līdzi).