Briedis rakstīja:Veči palīdziet ar konsultāciju, manai imprezai GT 99 gada beidzās dzinējs, izdomāju likšu citu.virsū uz dzineja rakstīts EJ20 un pēc šī koda mekleju citu, atradu nopirku, viss likās skaisti līdz brīdim kad sāku krāmēt kopā un atšķīrās ieplūdes kolektori. Man vecajam dzinejam turbinai pienākošā truba nāk zem ieplūdnieka, jaunajam pa aukšu, un vecais koletors uz jaunā dzineja pa skruvēm neder virsū. Tagat sēžu un štukoju kā to visu savienot lai auto rūc. Pravotka ar izkatās ka savādāka, ko iesakiet darīt?
Tu esi iegādājies veco dzinēju, visticamāk EJ20GN.
EJ20 apzīmē dzinēja tilpumu. Arī 2.0 atmo imprezai būs uz bloka EJ20, tāds pats uzraksts būs arī piemēram 2002 gada STi. Savukārt 2.5 dzinējiem jau būs EJ25.
Lai varētu izmantot jauniegādāto dzinēju tev būs jāsamaina galvas, respektīvi jāliek sava beigtā dzinēja galvas uz jauniegādātā dzinēja. Galvas blīves obligāti liec biezās 1.6mm nevis 0,8mm. Un metāla nevis paranīta. Tas tāpēc jo vecajam blokam virzuļi iznāk nedaudz ārā virs bloka virsmas. Tas pie nosacījuma, ja bloks vai virzuļi jau nav mainīti!