Sveiki dāmas un kungi, subaru mīlētāji,cienītāji,sapņotāji un darītāji!
Forumā, esmu kādu laiku reģistrējies, vairāk ienāku palasīt sadaļu "Sludinājumi"
Laiks iznākt no ēnas un prezentēt savu mīļo Subaru!
Nedaudz par sevi, esmu pats Liepainieks, 28.gadus jauns vīrietis, kurš aizraujas hobija līmeni ar auto amatiera sacikstēm un auto "ķīlēšanu" Visu kas saistīs ar auto upgreidiem cenšos darīt pats, arī labot ceņšos pats, cik nu man ir tās iespējas. Pietiek par mani, ķeramies klāt VIŅAM!
Marka: Subaru
Modelis: Impreza WRX JDM ar STi modifikācijām.
Gads: 04`
Izcelsmes valsts: Japana (stūre izņemta no bardačoka un ielikta pareizajā vietā!)
Svars: 1320kg (jaja japāņi nāk vieglāki nekā eiropa vai usa)
Jauda: 204kw (ir bijis uz stenda )
Vadība: Standarta ECU, kas par programmu iekša, nemācēšu pateikt, bija jau mantojumā.
Uzlabojumi:
Dzinējs:
Gūltņju turbīna (modeli nepateikšu)
STi sprauslas
Wallbro degvielas sūknis
Spiediens 1,3bar
RA kārba, ar īso pāri. (bez rullīša)
Piekare:
Tein coiloveri ar sagāzuma un cietibas regulācijas opcijam.
Apakša ir atsaite lai tas viss saturas kopā (saucamā jdm atsaite zem motora) (labojat, ja kļūdos)
O/Z Granturismo r17 diski Ziemai.
Rays R18 diski (sver viegli ) vasarai.
Salons:
Trīs papildus mērierīces, Voltametrs,boost,ail temp (vidus konsulē)
Nedaudz nopakota aizmugure, skaņas izolācijai
mūzika, jvc magnetola 2din, pioneer tumbas, pioneer sabuferis
Dizains:
Karbona (īstā ) lielais spoilers.
Perin spoilera stabilizatori.
SickSpeed horns.
SickSeed front lip.
Optika priekšējā
Optika aizmugurēja
Tātad.....
-Iegādājos pirms nepilna gada, ārpus Latvijas robežam, janvāri jaiet skate, vajadzētu but visam čotka Iegadājos pēdējā brīdi, jo līdz tai liktenīgai dienai nebija neviena jēdzīga piedāvājuma, un man patīk tikai un vienīgi begimotiņi, nedaudz vēl ērgļači Par šo nepilnu gadu esmu patīkami samilējies Esmu arī daudz iegūldijis darba,laika un naudas lai viņš būtu tāda kāds viņš ir pašlaik, protma projekts ir kā Rīga, nebeidzams Esmu AWD cienītājs, pārkāpjot no Mitsubishi uz Subaru, man tiešām patīk, nevaru vien sagaidīt pirmo sniedziņu
Esmu pabraucis, gan dubļu gonkās, gan šosejas trilleri, man personīgi patīk asfalta trases, perfekās trajektorijas, ātri kontrolējami manevri. Teikšu, Subaru ar to tiek galā, protams pēc nelielām piekares sistēmas uzlabošana ar TEIN coiloveriem un RA karbas uztādīšanu auto ir neapturams.
Auto izmantoju ikdienā, Iegūldijumus tehniskajā ziņa nav prasijis, nu ja neskaita buksītes un reduktora blivslega maiņu. Esmu diezgan liels pedants attiecībā pret auto, man jabūt visam čotka, gan tā vai ša! Tehniskos škidrumus, kā eļļu mainu ik pēc 5k km. Bremžu un sajuga,reduktora,kārbas šķidrumus mainu 1x gadā! Zinu, ka bez kautkā var iztikt un neiesprinkt, bet nekas labs nav par skādi.
Nākotnes plāni, hmmm, ir ko parkrāsot, Citi plāni pašlaik nau. Baudīt un tikai baudīt, ņerrrr
Te nu viņš man ir... vairāk bilžu instagramma (j0nyy)
Tāds viņs man izskatījas iegādājoties.
Dubļu izklaides.
Asfalts trilleris:
Nedaudz no ikdienas.