Pēc gandrīz 6 mēnešu pārtraukuma, atkal esmu iekāpis turbo braucamajā. Šoreiz gan kārtis krita uz vagou. Man gan viņi īsti nepatika, bet tagad, pašam esot, tie sāk iepatikties pat vairāk kā sedani.
Īsumā par auto:
Subaru impreza 2.0 turbo (laikam bij 95' gada kalums) (poniji gan precīzi nav zināmi, jo ir pāris šādi tādi uzlabojumi). Stockā nāk 211zs, no kuriem ganjau kāds paspējis aizmukt ne reizi vien
Speedline r17 kaltie ripuļi
Priekšā STI lielās bremzītes
Greedy taisnā izplūde
Zirneklītis
Drusku ražīgāka turbīna (kautgan baigi pētijis neesmu, kas tad tur īsti ir iemests)
Uzlikti sportiskāki amīši (arī vēl neesmu paspējis izpētīt, bet līkumos pielipis pie zemes tā, ka prieks)
Sporta stūrīte ar izbijušu zamšu (nomainiju pret savu omp zamšinieci (new), kura bija palikusi no iepriekšējā subāra)
Iemests STIeņa salons, jo iepriekš bijis pretīgs ādinieks
Turbīnas spiediena dačiks ar atmiņu
Turbo boost timer vai kā viņu tur sauc. Respektīvi izņem atslēgu, aizslēdz mašīnu un ej kur gribi, auto pats pēc brīža noslāpst. Nav jāsēž un jāgaida kamēr atdzisīs turbīna.
+ ziemai paķēru speedline r15 kaltos diskus (arī baltus) ar ultra grip ice+ knapi brauktām mizām.
Vizuāli jau gan te ir ko darīt, bet noteikti, ka ne tagad uz ziemu. Uz baltā rūsijs labi lien ārā un arī acīs metās. Bet auto iegādājoties tas man nebija galvenais.
Iepriekšējais saimnieks esot pirms 60k pārlasijis motoru, jo tas bij sabiris.
+ jāsamaina vārstu vāka blīve (smirdina man salonu). Gadienā šitiem ar tām vārstu vāka blīvēm nav slimība? Man iepriekšējām tieši šis te pats variants. viņas netur, vai man vnk vislaik trāpās tādi brīnumi?