sweiki subaru entuziasti...
Griežos pie jums pēc palīdzības,noderēs jebkurš pavediens ko turpmāk man skatīties,jo jau sākas bezizeja
uzreiz atzīšos kad esu meklējis pie tantes google.lv par subaru ar līdzīgām kaitēm,bet neesu lidz sim neko uzgajis kas butu tiesi tapat ka manam subaru...
tātad-subaru impreza 2.0 turbo 1997 gads (ar taisno interkūleri motors)
problema sekojoša, pie 4,5-5k apgriezienos noraustas
esu sadarījis- samainīti filtri(degvielas,gaisa)
samainītas sveces Denso IK 20 (atstarpe uzlikta 0,8)
samainīts degvielas sūknis(piedarbinātam dzinējam tukšgaitā pa atplūdes trubu minutē 2,7L)
degvielas sūknim papildus uzlikta masa(jo vietējie subaru puikas teicās ka var būt pa mazu)
turbo spiediens konstanti stāv 0,8 un ne vairāk
noņemts blow off(uzlikts oriģinālais)
gaisa masas mērītājs pēc manām domām darbojas(noņemot štepseli piedarbinātam noslāpst)
vakuma trubas pārietas(nav samainītas jaunas,bet gan pārbaudītas vai viss ir pa vietām)
panelī check engine nedeg,saslēdzot vadus zem paneļa lai nolasītu kļudas viss ir tīrs
ar wd40 izmazgāts vakuma pribambass,kas ir pie labās glāzes,kam pienāk vakuma trubiņas
aukstu motoru piedarbinot apgriezieni ir 2k- kadu minūti,pēctam nokrītas uz 1k aptuveni,kad uzsilst dzinējs,tad ir tendence šad tad peldēt tukšgaitā apgriezieniem no 1k-1,4k
viens gudrinieks teica lai pamēģinot pagriezt to devēju uz augšu nedaudz kas itkā paceļot degvielas spiedienu,bet neesu parliecināts vai tas būs pareiz...
p.s. lūdzu nelamājiet un piedodiet kad uztaisīju jaunu tēmu,ļoti ceru uz kādu noderīgu informāciju ko varētu lietas labā darīt...Ja dzīvotu rīgā,tad noteikti pieskrietu pie gudrākiem subaru puikam,esu no Madonas un tuvākajā laikā nav ieplanots doties uz rīgu diemzel,tāpēc varbūt lūdzu variet ieteikt ko vēl lai paskatās...
Liels paldies Jums jau iepriekš...