martinels rakstīja:2. skaties pats, ir bijis trasē
http://www.youtube.com/user/shelby328/videos
Es nesaprotu, kāpēc visi baidās no tā, ka mašīna ir bijusi trasē? "Trases" mašīnām ir divas versijas:
1) Cilvēkam ir galva un nauda. Viņš brauc pa trasi un attiecīgi to auto arī apkopj. Tas nozīmē to, ka auto būs labā stāvoklī un ja būs kāds defekts - to varēs redzēt vai izstāstīs.
2) Cilvēkam nav ne galva, ne nauda lai auto uzturētu. Auto ir braukts pa trasi un remontēts škūnī (ja remontēts) un loģiski, ka ir nobraukts līdz kliņķim.
Starp šīm divām versijām atšķirību vajadzētu spēt redzēt jebkuram.
Lielāka iespēja ielidot ir pērkot "nekad nav redzējis trasi" automašinas.
Ir entie piemēri, kur saimnieks katru reizi iedarbinot savu Subaru pagaida 5 min. Pirms uzgriezt vairāk par 3k apgriezieniem vienmēr nobrauc padsmit kilometrus. Pirms noslāpē pgaida 5min, pa trasi nebrauc, un ziemā nekādā gadījumā sniegu diskos nesasit. Un tad Tu no viņa nopērc itkā tāāādu "konču", bet pāris reizes normāli izbraucot aprauj šāles, pēctam kārbu un sajūgs sāk slīdēt.
Tad rodās jautājums: kas tad ir labāk?
Tā teikt, teiciens vietā: Labāk zināms ļaunums, nekā nezināms labums.
Tas mans subjektīvais viedoklis.