Tad nu es arī uztaisīšu pirmo tēmu
Pirms pāris mēnešiem izlēmām papildināt autoparku ar mazliet ietilpīgāku ģimenes/pilsētas auto, (ko varbūt sapņu variantā varētu ērti braukt ziemā un varbūt uz ezera uzlīst), jo mr2 ripo dazhas dienas gadaa, bet ikdienas Honda sāka parādīt pensijas pazīmes un burtiski sagurt. Par Subaru īsti nekad pat doma nebija prātā, jo nu.. impreza? nē nē, par traku, par skaļu, par zemu, par maz vietas (suņiem), rij benju, bla bla bla.. tikai brz gribas, bet ne ar latviešu finansēm. Pāris dienas ložņāju pa ss.lv, vācu auto īsti neaizrāva sirdi (lai arī žurkas utml ir way to go price/fun), čoms iedeva savu LPG Legacy pabraukt un iepatikās. Sākām mest acis uz dažādiem vecajiem legacy/outback variantiem, vai piemēram impreza wagon 1.6 automāts 4x4 Bet tad nāca spontānais piedāvājums no paratr00per, pāris dienas pametot vienu aci virsū izdomāju kāpēc nē, jāizbrauc testā. Nu un izbraucot tad vairs nekādi negribējās kāpt ārā, pagāja 5 minūtes līdz sapratu ka tas ir tieši tas auto kas pietrūkst manā dzīvē! Atpakaļ no testa nemaz nevedu Pa ilgiem laikiem beidzot gaidu ziemu un sniegu, ar ģimenes auto
Un vispār šis eksemplārs jau mazliet krita acīs dažus gadus atpakaļ, kad no Rinalda ņēmu MR2 un pagalmā bija 3 foresteri, šis likās smukākais. Re kā sagadījās Pirmajā postā - mini foto diary pa nobrauktiem diviem mēnešiem..
Man jau trešais japānis un atkal 2.0L Turbo. "s" komplektācija - koža, beņķu apsilde, milzīga lūka, viss kā vajag!
Aplaistīšanas process!
Safari nedzer, sēž pie stūres
Pāris dienas vēlāk jau dodas uz kāzām (kur ieguva pirmo rētu, akmentiņu logā, bet aizpildījām, ir ok)
Aizmugurē vietas daudz, bet suņiem neiet pie sirds, ka vairs netiek laisti salonā
Safari protams ātri atkaro kapteiņa pozīciju
Pamanījām uz ielas līdzinieku, tad nu ķērām kādas 5 minūtes, kamēr vienā pagalmā noparkojās, izrunājāmies, otrs īpašnieks sajūsmā teica, ka neko vairāk nevaig, tur tālāk arī 2013 gada foris, uz kuru viņš tā īsti negribot pārsēsties. Viņam s turbo manuālis, nolasīts ar visiem sliekšņiem, spoileriem, ķengursitamo, iebūvētu suņu resti, arī 98 kondīcija, bet krāsa svaiga kā no salona, neviena rūsas punktiņa :o
Doties izbraukumos riktīgs kaifs, ietilpīgs, kluss un ērts auto!
Iebraucām Riekstkalnā, un turpat blakus būvē jaunos nobraucienus, tad nu pabraukājām krustām šķērsām
Ar paplikām vasarenēm tāpat visur tikām tā ka prieks līdz ausīm, ne reizi neradīja šaubas
Vienīgi apnika fakts, ka Foris ir smags un turbo izpildījumā ļoti garšo benzīns. Mierīgi braucot vidējais sanāca ap 13Ls/100km. Daudz nebija jādomā, likām virsu latviešu "NOS" jeb LPG
Uzstādījām pie http://www.lpgpower.lv , pagaidām bez eļļošanas, bet Subaru prasās pēc tādas, vai kkādas citas vārstu dzesēšanas. Pagaidām baigi neiespringstam, jo motors nav tas dzīvīgākais, viens virzulis klab, varbūt drīz jāmaina dzinējs, cerams ka ne ātrāk par pavasari Ar "bomžu NOS" patēriņš ap 15-16 litri gāzes + 1-2 litri benzīna (sildot un virs 3000rpm piešprice).
čmooook :*
Īsumā viss! Esam priecīgi par jauno auto bez gala, un jau atkal tiek patērēts pārmērīgs laika daudzums meklējot visādus pribambasus ko upgreidot
Pagaidām pabraukājām pa ne pārāk ekstrēmiem mežiem, bet ziemā domāju būs ideāli!