Pārvietojos ar Subaru, nu jau, vairāk kā gadu! Beidzot esmu nolēmis atrādīt viņu šeit
Auto - Subaru Impreza WRX STi.
Subaru vēlējos kopš 15 gadu vecuma, un 2012. gada maijā atradu ļoti kārdinošu piedāvājumu SSā! Cena - ļoti patīkama, pat zem GT cenas.
Satikos ar īpašnieku, iepatikās gan vizuāli, gan salons + - ok. Tā kā iepriekš nebiju braucis ar Subaru, bet ar Audi C4 2.8, likās, ka iet pa gaisu! Iegādājos.
Pēc 3 dienām sāka gāzties eļļa pa visiem galiem un sāka klapēt šāles.
Sapratu, ka tādēļ tik lēti un dzinu uz servisu! Nomainīju šāles, saļņikus, blīves. Piebraucu - viss ok, eļļa netek, dzinējs neklab - Super! Servisā teica, ka vajadzētu mainīt virzuļus un gredzenus. Nožēloju piķi un nenomainīju.
Pēc visiem rādītājiem dzinējam jābūt 260 zs. Pabraucot pusgadu jūtu, ka neiet tā kā vajadzētu. Sapratu, ka dzinējs ir nenormāli saguris. Sāku meklēt meistaru, kas varētu visu savest kārtībā, un nu jau nedēļu ap viņu ķimerējas Taimers!
Šodienas Taimera rezumē: "Jaunā tipa bloks ar aksiālo galā, bet ielikta kloķene ar vidējo aksiālo. Veidojas milzīga kustība kloķenei. Šāles lētās klaņos saliktas. Galvas blīves tev trasi nebūtu turējušas, parastās paranīta ieliktas."
Šoreiz nolēmu ieguldīt tā, lai auto iet kā jāiet un mainīts tiks pilnīgi viss. Tiks pasūtīti Manley kaltie klaņi un virzuļi. Cita kloķene, bloks, turbīna, šāles un visi pārējie loriņi!
Kad tiks savests kārtībā pats dzelzis, plānā ir mainīt vadības bloku. Mērķis nav 500 Zs, bet savus +- 350 un visas pārējās priekšrocības gribētos
Ap Ziemassvētkiem varēšu piestrādāt par salaveci, jo mati būs sirmi, atliks tik bārdu atlaist Protams dāvana pašam būs Subaru ar sterilu dzinēju!
Zemāk bildes!
Šāds bija tad, kad tika iegādāts. (pēc pirmā dzinēja remonta)
JDM lampas protams izņemtas un ieliktas no GT (ZB )
Bamperis no Onyx vecā Subaru, ziemā sanāca ČP, P.s. tiks savests kārtībā! Bilde nav pati labākā, bet man liekas ka ar bampera lūpu izskatās ok?!
Vairāk info par remontu un pārējo tiks publicēta