Nu tad tā. Pateicoties www.stiklumeistars.lv servisa personālam, kārba visai operatīvi tika apmainīta. Problēma ar slēgšanos pazuda, viss darbojas tā ka prieks un pie 100Km/h ir komfortablie 2,5Krpm, kas jau šķiet pieņemami.
BET.
Atklājās viena cita problēma - aizmugurējā reduktorā nez no kurienes ir baigie trokšņi un raustīšanās. Jautājums - vai tas varētu būt tāpēc, ka reduktors ir vecais, bet kārba no Imprezas? Kārbām tas garais kods atšķiras, bet arī tā bija uz 1,8 motora, līdz ar to, manuprāt, tur atšķirībai pārāk fatālai būt nevajadzētu. Ja kāds zina smalkāk, iekomentējiet.
Mana versija varētu būt tāda, ka tas reduktors ir salauzts, bet iepriekšējie "saimnieki" nav to risinājuši un tādā veidā salauzuši arī kārbu, kurā tad varētu būt izbeidzies arī tas strapasu hlams, kā nu viņš tur saucas, kā rezultātā pakaļtilts vispār pazudis.
Protams, uzreiz iespraudu FWD drošinātāju, lai atslēgtu pakaļas tiltu, trokšņi un raustīšanās pazuda.
Ko darīt, kā būt?