Sveicināti!
Mani sauc Reinis, es šodien iegādājos savu pirmo Subaru. Biju neilgos lēta ziemas auto meklējumos, parādījās šāds te variants un izdomāju, ka vajag pamēģināt Subaru. Auto nav domāts baigai gāšanai vai pārbūvēm, tikai tā, lai varētu pārciest ziemu nedaudz komfortablāk, nu un lai kādam slēpnim bišķi tuvāk piebrauktu.
Motors 1.8
Kārba automātiskā
Virsbūve ļoti labā stāvoklī, salons netīrs
Nekā īpaša vairāk nav, visādas podziņas un kloķīši
Uz priekšu brauc, uz atpakaļ arī (pagaidām)
Bilžu nav, ārā tumšs, pagaidām viena no sludinājuma.
Tālāk man ir daži jautājumi, uz kuriem priecātos dirdēt kādu atbildi.
1. Pie 100Km/h ir ap 4000rpm. Tā tiešām jābūt?
2. Kārba slēdzas bez rāvieniem un gandrīz nemanāmi, izņemot uz augšu no 1. uz 2. robu. Ir diezgan ilgi (nu sekundes trīs vismaz) jāzāģē uz bik virs 3000rpm, lai viņš pārslēgtos. Man ir bijuši automāti SAAB 9000 '91 un VW Golf '81 un tiem bija tā, ka ja uzmin tos 3K, bik atlaiž gāzi, tad viņš smuki pārslēdzas uz augšu. Te tā nez kāpēc nenotiek. Gribētos saprast, kas te ir par vainu.
3. Uz kārbas kloķa ir kaut kāda "Econom." poga. Atklāti sakot, es nejutu nekādu starpību vienā vai otrā režīmā. Tā jābūt?
4. Panelī blakus "Econom." indikatoram ir arī "Power". Kas tas ir un kā to aktivizēt?
5. Kas tur ir ar to visu pilnpiedziņu ir jāņem vērā? Kaut kādas eļļas kaut kur ir jālej un jāčeko? Negribētos tur nokaut visu aiz nezināšanas.
6. Tukštaitā apgriezieni liekas par maz - ap 600. Rezultātā tur viss bišķi dreb. Kas par šo atbild un kā novērst?
7. Uz stūres kolonnas augšā ir kaut kāds slēdzis, uz kura rakstīts "Position". Ko tas dara?
Paldies!