2xR rakstīja:apraksti detalizētāk. kādas konkrēti blīves, vārstus, detaļas (ar nosaukumiem, modelis, kods) esi ieplānois likt. Kāda doma kapēc tieši tādu utt. padalies savā apgaismībā
p.s. neaizmirsti nomainīt knock sensoru & kartera eļās uzsūcēju salodēt stiprāk pie reizes.
Centīšos izlabot un turpmāk rakstīt detalizētāk. Motoram nav doma celt jaudu jo pietika ar to pašu. Šim modelim ir pro drive paka un tur ne tikkai ir izplūde bet arī turbo taimeris pro drive un vēl daži sīkumi. Jauda pirms remonta bija apmēram 360-370 zs. Takā auto jau iepriekš nelauza pa trasēm un arī nav doma to darīt tikai kādreiz pa dragiem tad lieku atpakaļ motorā orģinālās detaļas. Vārstus pirku vaģi kantorī manlay jo orģinālie bija dārgi ja nemaldos tad 30 ls gabalā prasīja.Lieku kaltos virzuļus gan jo uzturos daudz ārzemēs a tur jau shell tirgo nevis astoto bet 99 jau tankā. Lai vārētu ieliet niknāku petrolu izvēle krita uz kaltajiem kuri tiek sūtīti no štatiem atnāks būs bildes. Takā auto taisu sev un braukšanai pa ielu tad daudzas detaļas nomainu pie reizes kas ir arī derīgas vēl. Vārstus mainīju nevis slīpēju kautgan meisters teica ka ieplūdes vārsti labi bet izplūdes var slīpēt. Tātad mainu visas blīves kloķeni jaunu šāles virzuļus gredzenus klaņus paliek tikai bloks. Bloks jau nāk viņam pastiprinātais oriģināli, nesmu speciālists bet varbūt ka visiem EJ207 motoriem nāk pastiprinātie. Sajūgu lieku standarta jo subāram vājā vieta ir sajūgs ja uzliek keramisko tad ir grūti pabraukt pa ielu un tādā gadījumā plīst kārbas. ( labāk nomainu sajūgu pa 100 ls nekā kārbu pa štuku. Kārba stāv no 2.5 sti 6 pakāpju. Amīši ir nopirkti priekšā koni dzeltenie un aizmugurē doma likt arī konī dzeltenos. Stāv virsu kyb orģinālās sēdinātās atsperes. Diskus lieku oz jo tie gan ir gana izturīgi un izskatās labi. Doma ir savest kārtībā visu piekari visas bukses iespējams uz maiņu. Esmu nojaucis visas detļas kas nav izturējušas mūsu iesālītos ceļus un gaida braucienu uz smilšu strūklu un tad uz pulverkrāsošanu. Kārba arī ies uz pārbaudi. Turpmāk auto eksplotēses ar RED LINE eļām motorā lejot 20W50 ir sazvanīts jau viens no foruma lietotājiem un sarunāts kur var viņas iegādāties. Kā arī visur citur šķidrumiņus nomainīt. Iepriekš braucu ar orģinālo 5w30 castrol un mani Āža kunga mehāniķi pāriecināja ka sti tas nav piemērotākais castrols ar tādu ciparu kombināciju. Riepas ir dunlop ko riepu dīlers ieteica. Šī riepa ejot diemžēl tikkai 30000 km jo ir mīksta un pirelli šis izmērs ir vinnējis uz bremzēšanas ceļa pa 6 metri tāpēc tāda izvēle un cena bij salda. Kur man ieteica investēt papildus līdzekļus tas ir eļļas sūknī jo orģinālie nākot pavāji bokserim patīkot daudz eļļas. Redzēsim kas no tā sanāks bet kautkas lēnām veidoas. Mērķis ir viens no labākajiem standarta stieņiem Latvijā.