Tātad par cik te biju nosolījies ātrādīt savu EVO pēc Kukaiņa, tad te būs apskatāms mans aparāts, kuru iegādājos šī gada 4. aprīlī.. Kā redzams mana evo nosaukumā ir par 2ām strīpiņām vairāk, kā iepriekš redzamajā topicā tobiš šeit subjekts būs MITSUBISHI LANCER EVOLUTION VIII.
Tad par pašu mašīnu, modelis ir USDM, pa lielam ir viss ļoti līdzīgi eiropas un japānas versijām, taču atšķiras centrālais diferenciālis, kurš nav aktīvais. līdz ar to es neuzklausīšu pārmetumus, ka evo pats stūrējot un ir domāts līkročiem
Tehniskā ziņā ir praktiski pilnīgs stock, nomainīts ir tikai sajūgs un uzlikts kkāds rīsing.
Bet kopumā, sākumā likās, ka viss būs slikti, paņēmu vairāk dēļ saldās cenas un lielas vēlmes pēc evo. Tagat, kad mašīna iepazīta tuvāk, liekas, ka tik slikti vairs nav. pirmais, kas satrauca bija kārba, jo 2. un 3. robs nepatika kā slēdzās, taču nomainot eļļu un ielejot Motull kārbas darbība uzlabojās un pašam liekas, ka būs Ok. Problēma bija tajā, ka ir ļoti liela iespēja, ka eļļa kopš izripoja no rūpnīcas konveijera nebija mainīta.
Patreiz ir uzsūtītas pāris bukses, kuras jānomaina un ''to do'' sarakstā vēl ir stūres pastiprinātāja sūkņa maiņa. Pārējais liekas, ka patreiz būs ok.
Tad par padarītajiem darbiem vēl nav nekas daudz, ir bijusi eļļas maiņa motorā, kur ieliets Motul 300v un kārbā motul.
Visās malās ir sadzītas kniedes, jo sākumā paspārni, utt brīnos kā turējās kopā.
Uzstādīta dzinēja aizsargpanna no kompozītmateriāla.
ir uztaisīti brizgaviki, ar, kuriem bija noņemšanās 10 stundu garumā nav tik vienkārši kā subaru.
Ir ievaskots un noplēsta melnā plēve no kapota, kuru bija uzlīmējis iepriekšējais saimnieks. Noplīsa protams ar visu laku, tāpēc kapots patreiz izskatās ļoti ''glīts''
uztaisīta ķīmiskā tīrīšana salonam
Vizuāli evo atgādina 9. paaudzi, jo aizmugurējais bampers, priekšējais bampers ar priekšējām lampām ir no evo 9. Uzlikti arī stiklašķiedras spārni priekšā, un nu jau vienā no tiem mājo kniedes
Tas būtu īsumā viss par pašu auto, tad varbūt par turpmākajiem plāniem, kurus uzreiz neplānoju, bet nākotnē gribētu darīt: protams, augstākminētās tehniskās lietas savest kārtībā.
Gribētos uzlikt izplūdi un niknāku programmu, jo patreiz NEiet.
Gribu evo9 ādas salonu.
Gribu pārkrāsot baltu, (šāda ideja ir dēļ patreiz redzamajiem vizuālajiem defektiem, + vairākās vietās lobās laka un zem krāsas ir burbuļi, jo ir bijis sists un krāsots. Respektīvi, lai šos visus sīkumus savestu kārtībā iznāk tāpat, 2/3 no mašīnas pārkrāsot.. šis process noteikti nenotiks tuvākā gada laikā.)
uz ziemu jādabūn mazās bremzes priekšā un R15
Tad nobeigumā nedaudz par iespaidīem no braukšanas puses..
Tākā ir bijis šī paša gada Subaru Impreza STI, tad varu diezgan objektīvi salīdzināt. Jāpiebilst, ka Subāram stāvoklis bija Top zustand un mati taisni
ļoti patīk kā evo stūrējas uz asfalta, tiešām fantastiski. uz stūri mašīna reaģē ļoti asi un paredzami. Nav jādomā par to vai trāpīsi līkumā. noteikti ir vieglāk ātri braukt.
Patreiz nevaru pierast pie grants segumiem. liekas brīžiem garlaicīgi, jo pašam liekas, ka mašīnai nepatīk plašas sānslīdes. Turklāt, tieši tas ir tas, kas man visu mūžu ir paticis
esmu mēģinājis tā saucamo ''Scandinavian flick'' bez kura ar subāru nemaz līkumā nemēģināju trāpīt. Te 1. reizes likās, ka nu ir mērce biksēs un tas pasākums beigsies grāvī kādā no ceļa pusēm, jo mašīna pagriežas ļoti asi jau iemetienā, t.i pretēji līkuma virzienam un griežot atpakaļ gaidu jau momentu, kad pakaļa ies pa priekšu un būs pa daudz, taču - nē, neiznāk pat plaša sānslīde, jo ēvele ļoti taisnojas ārā un slīd ļoti negribīgi, kā rezultātā iekšmala tuvojas 2x ātrāk kā ar subaru. patreiz nevaru saprast vai tas patīk, vai nē, bet vairāk izskatās, ka nē. testējot ''manā dopā'', t.i braucot uz laukiem ir vairāki S veida gari līkumi, pie kuriem ar Subāru pienācu ar 4. robu, piebremzēju, uztaisu iemetienu, aiziet 3ajā un skaistā frēzē visam līkumam cauri. Ar evo pie līdzīga scenārija gribas salonā bļaut, lai beidzot sāk slīdēt, ja arī sāk tad, nu ļoti negribīgi !
Patīk evo salons ļoti, liekas nedaudz modernāks un ir mazāk grabošs. Recaro benķi
Nepatīk, ka Neiet. Pēc subāra cēliena un fantastiskās skaņas, patreiz liekas, ka braucu ar elektromotoru un ar stock jaudu, nav fun - galīgi.
Nepatīk, ka ir ļoti zems.
Bet kopumā patīk vairāk kā Subaru, nezinu kāpēc, bet patīk.
Tad nu te būs pāris bildes:
1. bilde iegādes dienā, vakarā.
un te pāris bildes, tāpat ieskatam, kā arī pēc pirmajiem testiem
Piezīmēšu, ka ēvele bildēs izskatās labāk kā dzīvē un darbībā būs redzama 2. minirallija posmā Liepājā !
paldies par uzmanību !