BonyFace rakstīja:kāpēc jūs nebraucat uz 333? no turienes vismaz ar taisnu pakaļu aizbrauksi, nerunājot jau par motorolleru ne-esamību
Tāpēc ka 333 ir sucks, tā ir trase, tā ir kartinga trase, tur vēl viņiem ir jāmaksā, tā nav draudzīga, tb tā trases drošiba ir mānīga, ja vairākās vietās izslīdēsi, tad ar garantiju sabojāsi auto, pret betona borģūrām, nezināmās bedrēs utt, smagām iesalūšām riepām, bet tagad trase ir visapkārt uz ielām, ir plati daudzi lieli un pat milzīgi krustojumi, kur kruistojās 4 un 4 joslas, apļi ar 3 joslām tajos, kurus var slīpēt ka vēlies, un viss ir labi pārredzems, galu galā kad tada subaru frezētāju kolona nāk, tad krustojumos pamatā ir miers citi nesteidzās uzsākt braukšanu, bet mutēm vaļā skatās kas nu būs, atceros, kad mēs toreiz biķērnieku apli ņemām priekšā pie visiem piebraucamajiem ceļiem bija sastājušās mašīnas uz bet neviens nedomāja pat taurēt, pagāja neliels braitiņš un apli atbrīvojām un visi laimīgi.
Pareizi pieminēja, motoroleri nedrīkt vilkt nekāda vaida sakabē neko, bet nu lai viņi tur paši tiek galā.
Savukārt vakarā būs krietni tukšākas ielas, savukārt vieta skur gājēji var šķersot brauktuves ir krietni prognozējamākas un pāredzamākas.
Bet pati galvenā lieta no tāteikt drošības apsfērumiem, ka Rīgā ielas tomēr ir apgaismotas atšķībā no Rumbulas nomalēm, tāpēc laicīgi var pamanīt gan segumu, gan to kur var būt potenciālās apmales,
un visbeidzot, neesi pārliecināts, tad dotajā brīdī nefrēzē, bet gan izbrauc krustojumu mierīgāk bez izslīdēšanas.
Galvenā jau ir tā tusiņa un vienotības sajūta....
Manuprāt kaut kā tā.