Tā nu pēc gandrīz gada un 25'000km norullēšanas atrādu arī savējo.
1999gada beigas. 2.5 automāts, ar foršajiem daļēji zamšādas krēsliem, apsilde beņķiem un visu citu nepieciešamo.
Kad nopirku izskatījās šādi pirmajā lielajā Latgales atvaļinājuma tūrē:
Pie viena no ezeriņiem Gaujas augštecē:
Zeltiņu bāzē:
Kautkādi ezeri:
Pie Pededzes mēģināju piebraukt:
Mārcienas bāze:
No uzlabojumiem:
Ielikta gāze;
nomainītas eļļas kā motorā tā kārbā;
piekarē visādas figņas nomainītas, kas grabēja;
Novērstas visas eļļas noplūdes kā motorā tā kārbā;
Paša priekam OZ Superlegera 17" vasarai ar normāla izmēra riepām (bildē ar tām, kas bija virsū un bez vāciņiem):
Problēmas/defekti:
Abas lūkas nosprūdušas, bet vienu jau atjaucu, otrai vēl jāpieķeras
ar sintētiku 5w30 jams pamanās noēst līdz 2l starp eļļas maiņām ar pussintētiku, tas nav novērots
2x jau laboti priekšējie bremžu suporti eļļu spiež gar cilindrīšiem ārā...
Diezgan smird kārba bezceļā un pie lielām slodzēm, bet savādāk slēdzas ideāli
Plāni - meklēju
Jauns priekšējais bampers, esošo bija aizsācis lauzt iepriekšējais saimnieks un es gandrīz jau esmu pabeidzis, apakšējā lūpa no viena sāna ir norauta;
dubļu sargi;
spoilerīts uz bagāžnieka vāka;
Priekšējie lukturi no 2002gada modeļa labā stāvoklī;
viens gab vāciņž OZ diskam.
Ja kādam kas no ši ir, par normālām naudām pērku
Pagaidām esmu ļoti apmierināts, protams gribās, lai ietu labāk, lai būtu ekanomiskāks, pa asfaltu būtu cietāks un ar labāku vadāmību, bet par tiem cipariem, kas jāatstāj servisā un uzticamību es saku - ideāla DOSIA
Pagaidām visur, kur esmu vēlējies, esmu iebraucis un lāpstu no bagāžnieka neesmu izvilcis, kā arī bagāžniekā iet iekšā izārdīti 3gab MTB ar visām mantām trim braucējiem.
CIk maksā turbo šajā iestādīt
Piebraukšu SSF 2012