Izvandīju man šķiet visu forumu un šitādu tēmu neatradu. Bija visādas muļķibas par turbīnas uzlikšanu uz to motoreli bet es to tā īsti neatbalstu.
Runa iet par zaļo Imprezu no oranžās Talsu komandas. Gadus 3 esmu ar to 1.6 nobraucis un to ka tur tā jauda nav tam motoram sapratu no pirmās dienas, bet pēc FWD ir kādu brīdi jāpabrauc ar subaru lai tā īsti saprastu kā ar to agregātu apieties.
Lielāka daļa lasot šo tēmu uzreiz jau domās "Ko tu tur čakarējies pārdod to mizu un nopērc GT" Taisnība jums ir,bet ........ ja tā būtu gribējis būtu jau izdarījis. Gribu kko individuālu vagonu ar 2.5 165Zs agregātu un tas vai tas atmaksājas vai nē bet to man atļaujiet spriest pašam.
Un tagad īsumā.
Doma ir iegādāties norakstītu legacy ar 2.5l automātu (tie iet pa limonādi tikai jāparokas)
Ņemu to 1.6 izvaroju laukā ar visu motora pravodku un tieši to pašu krāmēju no tā legacy tajā imprezā.
Uzreiz jautājums - vai tiešām ir tā ka bez baigām rekonstrukcijām var iztikt lai sadabūtu kopā 2.5 ar 1.6 kārbu? Un kādas varētu būt problēmas izmantojot 1.6L motora spara ratu?
Tālāk manam 2000 gada kroplim ir tas jaunais motors un spidometrs iet caur kompi un ja es izmantoju esošo kārbu tad man sanāks ka būs jāmaina instrumentu panelis lai spidometrs strādātu? Pareizi?
Bija manliekas vēl kas bet dotā brīdī neatceros.
Lūdzams atsaukties kas kko tamlīdzīgu ir darījis!!!