Tā nu ir sanācis ka līdz šim nekur tā baigi viņu neesmu popularizējis, tad nu bik brīvāks laiks ir un var bik paniekoties pie klaviatūras!
Sākās viss tas baigi sen, paslimojis ar hondām (kaadus gadus 5 - 6us atpakaļ), kamēr ziemā restaureju tobrīd savu crx (kam bija iegadāts b18c kitinsh) netīšām iegādājos no kaimiņa 89 galant gti 4x4 un saslimu, pamazām es vairs nespēju saskatīt jēgu no priekšpiedziņas auto un sāku šizoties ka jaastutē to motoru bagāžniekā crxam, izzondēju pa ārzemēm ka cilveki tā dara, un jau sāku projektēt, labi ka vienā brīdī nostrādāja čiks un secināju ka tā mašīna būtu gatava labi ja uz manu pensiju!.. tā nu veiksmīgi visu notirgoju un sākās lielie meklējumi. Doma par subaru mani īpaši nesajūsmināja un kautkā tie micu man dikti patikās- uzdūros tādai lapai kā * used cars un tad nu sāku tur zondēt, pagāja kādi pāris mēneši līdz visu biju tur sapratis, atradis un noskaidrojis un tad nu uzsūtiju viņu-
tobrīd tas izskatījās šādi-
Tad nu tas tika izsūtīts (tas bija jūlija sākums), pa vidam vēl bija dažādi birokrātiski sarežģījumi bet visā visumā viss noritēja gana gludi. Ceļš – japan -germany (bremenhaven)- riga. Nedaudz pēc manas dzimšanasdienas tas bija klāt (novembra beigas), toreiz kad ieraudziju to dzīvē es pirmo reizi uzzinaju ko nozīmē mīlestība no pirmā acu skatiena-
Un tā nu varēju ķerties klāt pārbūvei (pirmstam gan vēl ar kautkadiem kreisajiem veciem vācu nummuriem bik pa mežciemu panesājāmies, prieki beidzās ar nosvilušu sajūgu ( to es ekonomijas un '”pagaidu” variantā pa 11 ls uzkniedēju no jauna) )
Pārbūves komplekts jau bija iegādāts pirmstam leishos, visnotaļ smiekligi apgraizīta colt prikšdaļa!
Tā nu kādus pāris mēnešus pa naktīmu un brīvdienām cīnijos, vēl tagad atceros kā tautieši mētāja ar bruģi pa Saimu, a es tajā laika mierīgi metinaju starpsienu!...
Pa lielam pārbūves sarežģītības pakāpe evo ir kas līdzīgs kā pārbūvēt skyline vai ko tādu kam nemaz nav īsti stūres mūsu pusē, atšķirība ir tāda ka reģistrācijā nav tāda gemara.
kad tas viss bija pabeigts bija neliela pauze finansiālu apsvērumu dēļ, kamēr to piereģistrēju, tas bija jūlijs...Tāds kaifs bij beidzot legāli braukt, kad skanoshais ļāva braucām uz trasi, viss bij jauki, iet labi, viss skaisti, visu laiku tik bik mocija sajūga problēma un karstā laika arī bik karsa par daudz, nu ko varu darīt, patīk man ierobežotājs un ar cluchkickers manī diezgan dzīvo!...
tā nu panēsājos, laikam sanāk divas vasaras, un šo ruden, pirms likšanas ziemas migā, papildināju viņu ar manā uztverē neiztrūkstošu labumiņu, ko iesaku visiem (man gan bik noveicās jo chomi vienā subāru šrotā bija pamanījuši viņu, reāli no kautkādas jeņķu 8ās vai 9ās faktiski jauns, vienam no diskiem vispār diluma pazīmju nebija), tātad exedy twin plate clutch – dubultais chīzits- pasaka!
Tad nu izbaudijis tā labumus ar mierīgu sirdi liku to ziemas guļā, pamazām mani sāka mocīt nemiers ka vaig ko vairāk no ta aparāta dabūt ārā un tika nolemts celt ārā motoru (un labi vien ir jo pirmā pamatniece drīz vien varēja pateikt hallloooo)
Pirms izjaukšanas situācija bija šāda, pareizāk teikt komplektācija-
apexi power fc vadība.
exedy twin plate cutch ( divdisku sajūgs) – tas tāds pēdējais lielākais uzlabojums!
tein piekare
hks ieplūde
prodrive 17 collu diski
Kakimoto titāna izplūde (no vidus)
un veel visaadi siikumi.
Jauks auto ar nu apm 300 +hp (nav pagaidām sanācis nomērīt precīzāk)
ko es vēlos panākt?.
Pastiprināt virsbūvi;
ieplūdes un izplūdes sistēmas pārbūve;
nedudz jāpieliek roka motora izturībai;
un vēl daži sīkumi!
tad tik seežās un gāž!…:D
vēlamā jauda?!- hmm, kā reiz smējos, cipars man nav būtisks bet vaig lai ar visiem 4iem uz sausa asfalta normaali kuupina..
Šobrīd gan dēļ firmas paplašināšanās darbi ir bik iebuksējuši finansiālu apsverumu dēļ bet nu ceru tuvākajā laikā atrisināt šo problēmu, arī sponsors kāds nenāktu par ļaunu bet nu uz tādu laimi es baigi nepaļaujos..
Pa lielam mērkjis ir Gymkhana un vasaras kauss.
Tas “ īsumā” arī viss!