dainiiz rakstīja:forshi ka saraksta taa kas notiek interesanti palasiities un uzzinaat cita GT staavokli
super gaidam turpinaajumu, un jaagaida kad tiks instaleets virsuu tas trakais I/C kas tur vienaa no bildeem meetaajas.
lai veicas
Tas trakais I/C nav mans Ja tā godīgi, tad tas tika vienam citam subāram noņemts un vietā uzlikta čuguna redele pa kuru komunaļņikos padod siltumu, šis joprojām nav ievērojis izmaiņas un tā viņš tur mētājas....
Nu tā, kamēr subārs metinājās un krāsojās, tikmēr paložņāju pa ebay un no dažādām pasaules malām salasīju aizmugurējos JDM lukturus pa vienam, tas bija lētāk nekā pirkt uzreiz komplektu. Pie reizes pa lētām naudām tika atrasti arī jauni Team Dynamics kaltie diski un iepirkti gaišie sānu un priekšas pagriezieni.
Uz šā gada septembra sākumu auto tika atdots man atpakaļ.
No iegādes brīža līdz šim brīdim tika izdarītas sekojošas lietas:
iepriekš minētie virsbūves darbi ar lukturu nomaiņu;
jauni filtri un eļļa
jauna zonde;
visi jauni amortizatori;
jauni diski;
jauns detonācijas devējs;
jauns temperatūras devējs un termostats;
jaunas vārstu vāku blīves;
samainīts lukturu skalotāju motorītis (no mitsubishi, tikai shtekeri jāpārlodē)
pārtaisīts oriģ. izplūdes kolektors un salikti oriģ. aizsargbleķi (paplašināti kolektora kanāli un pārtaisīts crosspipe un uppipe);
džentlmeņa komplekts jeb taisnā truba, bija jau pirms iegādes (bez piltuves un stock diametru 65mm);
uzlikta RLM panna (nepatīk, ka tagad auto 10cm zemāks);
samainītas izdegušās paneļa lampiņas
Uz šo brīdi auto strādā viss oriģ. rūpnīcas aprīkojums (ABS, airbag, stikli un spoguļi) un pats galvenais, ka nav nevienas check engine kļūdas (uz iegādes brīdi, bija tikai detonācijas devējs)
Visam šitam rezumē ir sekojošs: Ja kāds cer par EUR 3'000 nopirkt labu GC8ar pareizo stūri defaultā, tad var necerēt, zināju ka būs čakaris, bet ka tik daudz, nedomāju
Te auto ielās:
http://foto2.inbox.lv/didzinators/Impre ... 112241.mov
P.S. Braukt nejēdzu, ja kādreiz jēgšu, tad postēšu linku no youtube