uzdrukāšu kko par savu type RA
ceru, ka būs Jums saistoši
iegādāts 2008.gada sākumā
2000.gada Subaru Impreza WRX type RA STi Version VI LIMITED
uz šiltītes salonā Subaru WRC Limited Edition
1412/2000
stock tehniskie dati:
pašmasa 1240kg
pilna masa 1515kg
280 līdz 300Hp, jo dati dažādos avotos norādīti dažādi vai nu 280Hp, vai nu 300Hp
353Nm
kārba TY754VB1EA (tāda pati kā S201 modelim)
1) 3.083
2) 2.062
3) 1.545
4) 1.151
5) 0.825
R) 3.333
FD) 4.444
aizmugures asij LSD
DCCD (35:65) centrālais difs
Helical LSD priekšējai asij (Limited versijai standartā, type RA nelimited kā accessories, tob varēja uzstādīt pie dīlera autorizētā servisā pēc iegādes)
4cilindru priekšējās bremzes
2cilindru aizmugurējās bremzes
piekare:
alumīnija IC, IHI gultņu turbīna, jumta lūciņa
alumīnija kapots, karbona glāžu atsaite priekšā un tāda kā glāžu atsaite no metāla aizmugurē, mazāk skaņas/vibro izolācijas kā STi
0-96km/h 4.5s
0-100km/h tad kādas 4.8s
402m ar DCCD open pozīcijā 12.8s (pēc testa @ youtube, tā ka par šo datu atbilstību var tikai minēt, bet nu tā varētu būt)
vizuāli Limited ir ar priekšējiem sēdekļiem zilā krāsā, aizmugures sēdekli melnā krāsā, zilu paneļa un viduskonsoles krāsojumu, un kā paši Jap saka, ķiršu krāsas Subaru zīmīte priekšējā restē
virsbūves krāsas kods 74F, alumīnija pedāļi, bez miglas lukturiem, ar automātisko AC, elektriski pielokāmiem spoguļiem, elektro logu pacēlājiem, IC water spray
kā opcijas pieejams savādāka dizaina spoilers uz bagāžnieka vāka, pat nezinu kā lai noraksturo, savādāka dizaina ātrumu pārslēga uzgalis, un 6staru lietie diksi
officiālajos datos vidējais patēriņš minēts 10L/100km, kas pie mirīgas braukšanas tā arī ir
ne stock sākotnēji bija koniskais gaisa filtrs, kas gan nobeidza MAF pēc kāda aptuveni gada vai 20000km un Apexi turbo taimers
tā viņš izskatījās tikko iepirkts
ar upgreidotiem ziliem migliniekiem un melnu resti no citas paaudzes Impreza
oriģināli type RA ir bez migliniekiem, sliekšniem un priekšējā bampera lūpas, kas ir pieejami STi un type R
nopērkot vēl bija kārbas problēma
neslēdzās precīzi 3šajā un 4tajā
tob ātrumi nebija takā pa vidu
tad nu kārba tika atrauta vaļā un nočekota
kā arī nomainīti daži gultņi un saliktas stiprākas atsperītes kulisei
kādu brīdi tika palietots Motul 300V 0W30, kas gan īsti nebija piemērota dzinējam un klaņu šāles sāka izdot nepatīkamu skaņu
tad tika celts ārā dzinējs un vests, tad vēl uz Siguldu, ciemos pie Taimera, jo pašam nebij īsti laika, lai tik operatīvi un labi saskrūvētu
Taimers tad pie reizes arī izportēja galvas
tika saslīpēta kloķene, jaunas šāles, metāla galvas blīves un sakrūvēts
sveces iepirku no GReddy, ja nejaucu, tad 0.6
varētu būt šīs
zobsiksa arī no GReddy
par cik sajūgs sāka slīdēt, tad iepirku mazlietotu lietotu "ganībās", bet tas slīdēja
upgreidoju sajūga kurvi, disku un spararatu ar Exedy stage2 keramisko 3 lāpstiņu
sveču, zobsiksnas, spararata un sajūga bildes no neta, jo nesabildēju pirms uzstādīšanas
bet vajadzētu būt tām
pēc kāda laika arī tika uzmetināta custom, piltuve, un izplūde ar OBX mufleri
rezultāta stock T spiediens no 0.9bar paagstinājās uz kādim 1.05bar
type RA principā bija arī ikdienas pārvietotājs
uz grunts gan ar viņu nebraucu
zinu, ka tas lielai daļai škiet nesaprotams, un arī man sākotnēji doma par grunti škita tā neko, bet es kkā ar jau iepriekšējo USDM Imprezu WRX MY04
pavirināju un sapratu, ka, ja saved kārtībā, tad nu kkā pa grunti žēl dzīt
tāpēc reāli vasarā pa 333, Biķernieku apli un 200m kur laiks bija 8.2, bet tad vēl nebija atseviški reakcijas laiki, tāpēc nevaru pateikt cik ir tīrais distances laiks
ziemā, protams, Vosis un visas citas iespējamās vietas kur nedzinu panikā tantiņas un apkērtējos
es nesaku, ka pa piķi baigi saudzīgi, bet nu sajūta tomēr cita
nomainīju arī stūri, jo tā kas bija virsū šķita mazliet par mazu, lai ērti grozītu
tagad Momo
kā arī tika mazliet pārtaisīts stock shortshifters
jo nepatika, ka oriģināli viņam tāda kā brīvkustība bik bija un vispār tā ļoti viegli kustējās
tāpēc pamatne tika nomainīta uz stūres pirkstu
reziltātā precīzāk un patīkamāk slēdzas
nu slēdzas jau tā pat tik sajūta patīkamāka
nomainīju priekšējos bramžu diskus uz mazlietotiem, bet perforētiem (bildē jau pēc kāda laiciņa ) un bremžu klučus uz Ferodo, tik nepiefiksēju uz kuriem Ferodo, bet nu ne uz pašiem ūber sporta, jo pēc atvilkšnas pa Vosi nobraucu malā padzesēties
wot tik kupenā normālā iebraucu un pēc tam kkā sajutu, bremžu diski jāmaina
domāju, ka tas dēļ tā, ka viena puse atdzisa ātrāk un viens prikešējais bremžu disks vnk pārlūza no diska centra uz malu
dažas bildes
kkad 2009.g. rudenī viens MB busiņš piespieda pie apmales
pēc kā tika sakrāsots un savests kārtībā
2010 upgreidi sākotnēji nebija, bet...
uzmests kūlenis piezemējoties uz ratiem
jāsaka gan, ka nevelkot un braucot mierīgi
pa lielam varu teikt, ka no noguruma un maz miega, novēlota un nekorekta reakcija uz greiderēta ceļa uz kura pa vidu bij atstāts uzstumts valnis
vairāk bildes no šī notikuma atļaušos nepostot