Problēma sākās jau tālajā pagājušajā vasarā, kad atgriežoties no WRC Poland forim sāka karst motors. Karšanas daba bija tāda, ka temperatūra cēlās, bet ilgi neturējās, likās ka izbraucot pa bedrēm uzreiz nokrīt. Toreiz nomainīja termostatu un problēma itkā pazuda ("itkā" nozīmē, ka vēl vienu reizi pēc tam manīju termodačiku rādām uz debesīm).
Nesen problēma parādījās atkal. Servisā konstatējām, ka trūkst 1,5l šķidruma, izplešanās trauks ir pilns un var redzēt, ka gājis pāri. Sākām ar mazāko iespējamo vainu - radiatora korķīti, kurš iespējams ārā laiž, bet nelaiž atpakaļ. Ar jauno korķīti karsis pagaidām nav, bet izplešanās trauks vienalga atkal ir pilns līdz augšai, un no rīta atskrūvējot radiatoru aukstai mašīnai tas nošņācas uz āru, tātad tur ir spiediens (nevis vakuums). Radiators arī nesen mainīts.
Nākamais solis diagnostikā ir paredzēts CO zondēšana dzesēšanas šķidrumā. Aizdomas par mikroplaisu vai tml. šaizi.
Kāds var kaut ko gudru pateikt? Ir kādam tā bijis?