Tad nu vēsture šāda: Kādu laiku atpakaļ spainis (GT '97) spiežot grīdā sāka dīvaini uzvesties. Kā tikko turba iegriezās, tā kā ar āmuru pa pieri sita atpakaļ. Aizbraukāju līdz Taimera j-kungam, samērījām spiedienu un izrādās, ka tas cūka ir par lielu (1.3) saregulēja man viņš to mehānisko vārstu - nepalīdzēja - skaidrs, vaina elektroniskajā dačikā. To dabūju b/u, nomainījām, piegriezām atpakaļ mehānisko spiediena regulatoru un it kā nedēļu viss bija kārtībā. Tagad atkal lēnā garā sāk parādīties tā pati vaina, tik nu jau nav kā ar āmuru, bet maigāk, autiņš it kā spļaudās, cik noprotu atkal spiediens lec par augstu.
Kādi ir iespējamie varianti šīs problēmas novēršanai?
Nav jau tā, ka man tas baigi traucētu, jo iespiests vairāk par 3,5 rpm tiek labi ja trīs reizes nedēļā, i to apdzenot kādu un viss.
Taču patīkamāk būtu braukt ar apziņu, ka ar auto viss ir kārtībā.
Jau iepriekš pateicos tiem, kas palīdzēs ar padomu vai dalīsies pieredzē.