Es gan vēl nevienu neesmu nobeidzis, tpu tpu tpu, tuk tuk tuk (pie koka), bet ko esmu dzirdējis par to kārbu laušanu:
- NEKAD nevajadzētu bremzēties ar ātrumiem, slēdzoties uz leju, nu tā ka mauc ar ceturto redlainā un tad pirms līkuma spraud otrajā un vācies šķērsām, tā nevajadzētu darīt, esot mums te LV faķīri, kas jau kārbām skaitu pazaudējuši šādā stilā braucot, minimāli jau droši vien var - nu tipa brauc ar ceturto un tad atlaid gāzi, lai ripinās, tas neko daudz kārbai nenodarīs, man domāt.
- nevajadzētu startēt ar pirmo no vietas ar wannabie "launch control" (gāze grīdā) un pēc tam līdz galam kārtīgi neizspiežot sajūgu (jo nav jau laika - jāmauc) štepselēt otrajā ar krakšķi un atkal dod grīdā līdz redlainam, bieži tā darot kārba noteikti izģērbsies.
- pārslēdzoties uz leju, EDIT: vajadzētu vismaz stapgāzi uzdod vai arī - izmantot krievu GAZika stilu - sajūgu nospiežam, izņemam no ātruma, sajūgu atlaižam - stapgāze - sajūgu nospiežam, liekam ātrumā, nu kaut kā tā.
Par pārējo nezinu, kāds kārbu kāvējs, lai papildina