Sveiki!
Subaru Outback 2008 2.0 D nobeidzās motors EE20 (vienā virzulī caurums, viena sprausla apkususi, ļoti ātri kāpj spiediens dzesēšanas sistēmā+ turbinā eļla)
Braucot pa autobāni pēkšņi parādījās vibrācija un pamanīju, ka dzesēšanas t ir uzkāpusi kosmosā un motors pārstāja darboties. (Uz paneli neviena lampiņa pat neiedegās- P.S lampiņas strādā) Nekavējoties apstājos... Pēc kā konstatēju ka antifrīzs eksplodējis pa visu motortelpu (bačoka vāks atsprāga vaļā). Vēlāk konstatēju ka motorā eļļa vairs nav. Pēc nogādes servisā, ielējām eļļu motorā un piedarbinājām bez problemām, un tas rūcēja bez liekām skaņām, taču pāris sekunžu laikā antifrīza trubas palika cietas kā akmens!
Mehs izcēla motoru un konstatēja visas augstāk minētās problēmas! Par kloķenes stāvokli nezinu, bet mehs teica ka tā varot lūzt dažādi un iespējams šāles var būt aprautas! 50:50
Tagad esmu neizpratnē kā rīkoties tālāk, vai riskēt un restaurēt esošo dzinēju, pirkt jaunu, vai meklēt donoru!
Pieļauju ka daudzi šīs paaudzes dzinēju lietotāji ir saskārušies ar dzinēja problēmām, tapēc lūgums Jums padalīties pieredzē un ieteikumos ko kā labāk darīt? Esmu dzirdējis ka citi liek 2012+ dzinējus, varbūt kādam ir pieredze?