Sveiki Subāristi
Bija tāda dien kad iešāvās galvā viena dumja doma.
Vaig manam 2,5 NA uzlikt turbīnu
Nav ko diži domāt un sākam.
Tika iepirkts TF35 turbīna un intercoolers no 2,0t forestera
sapirktas trubas un viss jau kādu laiku ir salikts kopā.
Ja nu kādam intrese Bildes var redzēt
http://foto.inbox.lv/richman2/Subaru-EJ251-turbo-build
Bet ne par to runa.
Tātad viss ir salikts kopā bet nu protams ir problēmas ar ECU
Mašīna vispār ir benzīns/gāze. bet runa ies par benzīns kā degvielu, jo gāzes degvielas karte tāpat tiek regulēta pēc benzīna degvielas kartes.
Pirmā problēma ir tas ka atmosfēriskais MAP sensors nelasa BOOST.
līdz ko Boost iet virs 0,2, iemetas kļūda
P0108: Manifold Air Pressure (MAP) Barometric Pressure Sensor Circuit High Voltage Input
Saprotu kāpēc, jo MAP ir paredzēts lasīt tikai vakumu.
Kā tas izspaužas: līdz ko iet virs 0,2 un iemetas kļūda ir tāda sajūta ka ECU apgriež degvielu, jo ir nereāls jaudas zudums
Interesanti tas ka uz gāzi šo zudumu tik daudz nejūt, bet var just tik un tā.
Jautājums:Vai uzliekot MAP sensoru no kāda turbo subaru, šī kļūda pazudīs?
Saprotu to ka Turbo MAP sensors lasīs boost ar mazāku voltāžu un līdz ar to MAP sesors nesasniegs 5V robežu pie kuras tiek rādīta kļūda ( lūdzu palabojiet mani ja kļūdos )
Līdz ko šī problēma tiks novērsta, braukšu pie paziņas regulēt degvielas karti gan ECU gan LPG ECU
Gaidīšu jūsu ieteikumus.Varbūt kāds jau ir veicis Turbo build un var mani pakonsultēt.