nu ar motora daļām šeit uz vietas grūtību nebūs... ja vien nebūs žēl naudas par orģinālo detaļu bet ir alternatīva ebay veidolā.
izturība? tas motorīts pacieš daudz....izturīgs čuguna bloks, kloķene nopietna - kloķenes kakliņi pat platāki kā EJ 20 motoram (parēķinam cik liela slodze uz kaliņu sanāk impro un cik justy)... un vispār kloķenei krietni vairāk "gaļas" kā bokserim. standarta motors bez problēmām pacieš arī ventilatoru un jaudas pieaugumu līdz 120-130 zs. (galvenās problēmas ir nodrošināt pareizu aizdedzi) viena lieta, ko nevajadzētu darīt - trīsstobru motors ir ar balansiera vārpstu - nevajag censties no tās atbrīvoties. nejēdzīgākais mezgls ir tieši šīs vārpstas, eļļas un ūdenssūkņa piedziņa - ķēde ar tekstolīta spriegotāju/mierinātāju. kā likums tas mezgls lai arī ir padilis, ķēde pastiepusies un nepatīkams ļerkšķis, bet kalpo vēl diezgan ilgi. ķēde un mierinātājs pie adrema sanāk krietni padārgi... justy cenā alternatīva -USA
kā likums, lielākās daļas justy motoru beigas pienākušas dēļ graujošas kvalitātes eļļas izmantošanas... vai arī nevērības - visbiežāk tādām utēm vienkārši aizmirst nomainīt eļļu. pietiek noraut vārstu vāku un redzi, ka iekšā ir konkrēts darvas kultūrslānis
pilnpiedziņa ieslēdzas ar pogu uz ātrumkloķa - tālāk jau kārbā ar izpildmehānismu (neesmu izpētijis elektriski vai ar vakuumu
) mehāniski tiek saslēgta sazobe - pieslēgta pakaļa. slēgt var arī braucot, ja vien visi rati griežas vienādā ātrumā.... tas ir - nebūs labi, ja iekrāmē līkumā ar priekšpiedziņu un līkumā izdomā ierubīt pilnpiedziņu.... būs drūmais ķemmratu konflikta troliņš - sinhronizatora tur nav
ā starpasnieka difa tur nav... gymkhanai uz asfalta īsti nederēs - laužās kā Ra ar līdz galam sarullētu starpasnieka rulli
slinkums visu pārrakstīt : http://www.subaru-club.lv/forum_posts.asp?TID=1821&PN=1