Nu tā!
Biju uz tehnisko apskati bauskas ielā, kur vēl jo projām nav normālu bremžu stendu priekš AWD/4WD (subaru) pilnpiedziņas. Respektīvi, subāram bremzes uz ass jāpārbauda tā, lai katra riepa grieztos uz savu pusi!!! JO, griežot vienas ass riepas uz vienu pusi, kad otra ass negriežas, tiek lauzsts starpasu diferencālis (viskomufta kas sastāv no daudziem diskiem speciālā eļļā. Viskomufta nodrošina pareizu jaudas sadali starp priekšējo un aizmugurējo asi).
Pat subaru rokasgrāmatā ir rakstīts/uzzīmēts kā jāpārbauda bremzes:
'Tā kā paņemam līdzi uz skati subaru rokasgrāmatu, kur skaidri ir tas uzrakstīts. Ja arī kāds no viņiem nesaprot angliski, tad tur ir arī zīmējums
Fiška ir tāda, ka apskatē pārbauda mašīnu tehnisko stāvokli, lai tas būtu darba kārtībā, lai viss būtu savās vietās un viss darbotos tā, kā TO IR PAREDZĒJIS RAŽOTĀJS. Tātad, RAŽOTĀJS IR PAREDZĒJIS AWD/4WD (ne tikai subaru) BREMZES UZ STENDA pārbaudīt tā, lai netiktu lauzta viskomufta. Tas ir, vai nu jāpaceļ viena ass no zemes vai arī jāgriež vienas ass riepas katra uz savu pusi. Elementāri.
Sanāk, ka skate grib, lai mašīnas būtu kārtībā, bet tajā pašā laikā tās lauž!
Es nemeklēju kašķi tāpēc, ka man varbūt sliktas bremzes, bet tāpēc ka lieki tiek lauzta mašīna.