androns rakstīja:trez0r rakstīja:Paprovē to solenoīdu vnk atvienot, lai tas bākas tvaikus palaiž gaisā, protams, nobloķējot nipeli uz kolektora. Tas gan mazliet varētu ietekmēt dzinēja darbību, jo ROMā ir paredzēta AF kompensācija saistībā ar evap sistēmu - maisījums varētu kļūt liesāks, it sevišķi tukšgaitā. To gan laikam nokompensēs A/F learning un correction sistēma, galvenais, lai tā neaiziet maksimumā.
Ideāli, ja tev būtu kabelis (openport vai, šķiet arī VAG der), ar ko padarbināt loggeri, piemēram, tā paša romraider loggeri.
to šļauku no kolektora norāvu un nipeli noglušīju.
izskatās, ka bez izmaiņām
par pielogošanu - man ir bluetooth obdII puļķis un caur androīdu kaut ko var provēt pielogot.Vajadzētu palogot o2 sensora rādījumu, A/F learning un correction, fueling final base, RPM, coolant temperature, IAT, MAF volts vai g/s. Būtu vieglāk izpīpēt, kas tad tur īsti notiek.
o2 - voltus vai ratio?
A/F learning and correction - vai tas ir tas pats, kas long term fuel trim un short term fuel trim ? (man long term po žizņi diezgan ātri sasniedz -25% un tur arī paliek.
Fueling final base - ? kas tas tāds?
MAF man nav kā tāda.
Ja caur androidu izdodas, tad padod ziņu kadu aplikāciju izmanto. Citadi cik atrodu, tad visi tikai ļauj nolasit un nodzest kļūdas.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk