Ir daudz un dikti dzirdēts par jubilejas GT imprezām no 238z/s līdz 245z/s, bet nekur nekāda konkrēta info nav pieejama. Nu tad lūk. Bija man tā izdevība izjaukt imprezas dzelzi (EJ205), kurš pēc nostāstiem un salona aprīkojumiem atbilda saucamajai jubilejas imprezai.
Pirmā atšķirība, ko es pamanīju bija galvas ieplūdes kanāli, bilde:
standarta galvas ieplūdes kanāli, bilde:
Bildēs tā grūtāk pamanīt, bet atšķirība ir tajā "ribā" pa vidu, kas sadala gaisu uz cilindriem. Jubilejas modelim tā sākās izteikti daudz ātrāk nekā standarta. Ko tas dod praktiskajā nozīmē, es nezinu un nevaru iedomāties.
Otrā atšķirība virzuļi, bilde:
Pirmais virzulis ir kaltais, otrais virzulis ir standarta, trešais virzulis ir "jubilejas". Kā redzam, tad jubilejas virzulim forma ir izteikti līdzīga kaltajam (tas ir īsāks un vieglāks salīdzinot ar standartu), BET materiāls tas pats "parastais" alumīnijs.
Trešā atškirība:
Virzuļi pirksti ir atvieglināti, salīdzinot ar stabdaru. Tiem ir koniski izvirpoti pirkti, uz iekšu. Bildes diemžēl nav.
Ceturtā atšķirība:
Loģiski spriežot, ar iepriekšminētajiem uzlabojumiem nevar pacelt z/s, tāpēc uzskatu, ka ECU smadzenes ir sagrozītas nedaudz savādāk kā standartam.
Varbūt ir vēl kādas atšķirības dzelžos, ko neesmu pamanījis.
Lūdzu papildiniet, komentējiet, ja kādam ir konkrēta info par "jubiļeiku"