Atdzīvināsim šo beigto topiku.
Subjekts - 2007. gada hawk-eye WRX. Nu, ļoti šūpīgs līkumos un, atklāti sakot, kratās pat no lietus lāšu nospiedumiem uz ceļa. Jaunā Jūrmalas šoseja galīgi neliekas gluda. Palasījos ārzemju forumos, ka šūpīguma problēmai vajag cietākas atsperes, līdz ar ko grasos pasūtīt tā sauktās Eibach Prodrive zilās atsperes priekš WRX 03-07, komplektā nāk arī bump stops, un kaut kādas rekomendācijas par ģeometrijas izmaiņām labākai vadāmībai. https://www.pcadynamics.com/products/subaru/
Ja šūpīgumam līkumos atsperes varbūt arī palīdzes, vai palīdzēs arī kratīšanai? Man iepriekš bija 2005. gada blob-eye WRX, un to neatceros, kā tik nenormāli kratošu, bet nevaru galvot, ka tam bija OEM piekare. Piekare ir oriģinālā, nobraukums bik virs 100K, bet nu autiņam tomēr 13 gadi jau, līdz ar to varbūt kaut ko iesākt arī ar štokiem, it īpaši ņemot vērā, ka kaut ko tāpat darīšu ar atsperēm?
OEM KYB štoki vismaz priekšā ir inverted monotube šiem gadiem, bet visi aftermarket WRX amīši no KYB ir non-inverted twin tube. Teorētiski gan vajadzētu varēt uzlikt arī KYB STi amīšus, kas ir inverted monotube, bet arī uz 5x100. Principā interesē ielu un granti panesošs setups, kam nav sabojāts ne braukšanas komforts, ne augstums un amortiņu gājiens. Baigi jau gonkās negāzīšu, kā te izklausās daži varbūt dara/darīja ikdienā, bet gribas uztaisīt tā pa normālo, lai "tur".