Sveicināti kungi.
Jautājums aktuāls, saistībā ar Subaru EZ30D II paaudzes dzinēju (tas, kam ir AVLS, AVCS) sistēmas.
Pārlasot šādu tādu informāciju netā, atsauksmēs minēts, ka šie ir ļoti izturīgi dzinēji.
Bet pie viena autoekspertu raksta, pie mīnusiem minēti - ķēžu grabēšana pēc 200k km, kas risināma ar spriegotājsliežu maiņu, pārkaršana, kas risināma ar ne OEM radiatora uzstādīšanu un degvielas patēriņš. Dzinēja resurss vērtēts uz kkādiem zem 300k km (150-180k miles).
Bet papildus tam, specifikācijā minēts, ka jāpārbauda vārstu atstarpes uz kkādiem 150k. Vēl kaut kur bija minēts, ka līdz 300k km par vārstu sēšanos varot neuztraukties.
Atstarpju palielināšanas pasākums ir šeibu maiņa, kas ir zem kausiņiem (līdzīgi kā mototehnikai).
Vai kāds ir to darījis, vai tas ir darāms neņemot ārā dzinēju (UK zēni ir to darījuši šādā veidā, ar nelielu j..batoriju, bet esot izdarāms).
Vai šim dzinējam ar AVLS un AVCS vispār tas ir darāms un novēršams, ja vārsti ir sēdušies, jo cik saprtu, šim dzinējam esot arī hidrokompensarotori, kam esot jāstrādā kopā ar šeibām...
Ir viedokļi, pieredze, var kāds zubāru meistars un pazinējs padalīties???