Sveiki tauta.
Varbūt kāds jau to ir darījis vai vnk zin par to visu.
Tātad ir nomainīta kārba Subaru Legacy Outback 2000 2,5 gada 4EAT uz 5MT no 1994 gada Subaru Imreza
Viss ir skaisti un jauki sakrūvēts kopā,
ir pieslēgta apakļgaitas lukturi
Ir savienot vadi,lai varētu izņemt atslēgu pēc noslāpēšanas
ir sazemēts ECU B135 štekera pin 25 un ECU tagad domā kā manuāls.
Salikts tā lai var pielaist.
BET ir viens jautājums par NSS ( Neitral Swich Sensor )
Sensora viens vads spraužas iekšā ECU B135 Stekera pin 26, bet nesaprotu vai otram ir jābūt sazemētam vai jābarojas no 12v???
http://www.northursalia.com/modifications/misc/wiring/2001ecu2.jpg
Uz doto brīdi sensora otrs vads barojas no 12 v un kad in N tad uz ECU tiek padots tie 12v,
Bet zinu to ka ja ECU zin to ka ir robā tad pie izspiesta sajūga vajadzētu palielināties apgiezieniem, BET tas nenotiek.
Ir aizdomas ka ECU nesaprot to ka ir robā un no dzinēja NEVAR iszpiest 100% jaudas.
Kurš būs tas kas mani apgaismos???