Tātad - ir 1991. gada Legacy, 4EAT kārba.
Ir divas problēmas:
1. Pārslēgšanās no 1. uz 2. pārnesumu notiek ar novēlošanos. Ir kādas sekundes trīs jāpazāģē uz 3000rpm, lai pārslēgtos. Tāpat arī pārslēgšanās nenotiek, ja palaiž vaļā gāzi, kā citiem automātiem. Nekādu cirtienu gan nav.
2. Tāda sajūta, ka nav 4. pārnesuma. 4000 apgriezienu pie 1000Km/h, kas liekas krieni par daudz. Tikpat to ir arī tad, ja brauc ar ieslēgtu 3. robu.
Eļļa it kā ir līmenī (iespējams, es ne tā skatījos, apskatīšos vēlreiz), taču nevis sarkana (tur pēc Autodatas vajazētu būt Dexron II), bet gan tāda tumši dzeltena, smaržo tā diezgan specifiski, bet nevar saprast, pēc kā tieši.
Principā visur interenetā ir rakstīts, ka visas kārbas problēmas var sākt risināt ar eļļas maiņu.
Jautājumi:
1. Mēģināt mainīt to eļļu vai nav vērts čakarēties un uzreiz jāved uz servisu un jānoloka piķis? Ja tā, tad kur būtu ieteicams ar šo problēmu vērsties? Diez vai tādu vecu kārbu ir jēga dot Recro vai RAAP. Būs dārgāk par pašu auto.
2. Ja var mēģināt mainīt eļļu, vai var liet iekšā sarkano Dexron? Visa eļļa, protams, vienā reizē nenomainās, tāpēc vajadzētu saprast, vai sajaucot esošo ar jauno, tur nevar kaut ko nojāt, jo tās atšķiras.
Paldies!