Chau.
Pirmais posts te un uzreiz par probleemaam
Pacients: subaru legacy '90 2.2l 4x4 ar gaazi.
Apraksts:
vakar mainiiju subaram termostatu, jo motors saaka karst. izraadiijaas, ka termostats nav pie vainas. simptomi taadi, ka motors uzkarst stipri. briidii, kad bultinja jau gandriiz sarkanajaa zonaa, radiators veess/auksts, jo sevishkji apaksheejaa daljaa. pechka silto gaisu puush. ties gan, aizdoma, ka mazaak nekaa vajag. gaazes reduktors ir karsts.
kas pa h^!#@ vareetu buut? variants, ka jaunais termostats arii braakjis - praktiski izsleegts. veco paarbaudiiju katlinjaa - atveraas diezgan preciizi noraadiitajaa temp. jauno tik preciizi nepaarbaudiiju, bet nu atveerties atveras. uudens suuknis? vai shis var taa daljeeji atmirt? tipa reduktoram un pechkai daljeeji pietiek, radiatoram nee.. man jau shkjiet, ka suuknja nestraadaashanas gadiijumaa uzkarstu veel straujaak un pechka nesildiitu vispaar..
vai veel kas var buut?
gaisa sisteemaa nabija daudz, ja bija, tad tomeer ne tik, ka tas vareetu ietekmeet speeciigi. atgaisots pirms tam tika, jo briivdienaas mainiiju beigtu mazo shljaucinju pie termostata. peec tam arii tika pameegjinaats pabraukt - bija pusliidz ok (karsa biki pa daudz, bet nu to norakstiiju uz radiatoru, taisos to driizumaa nomainiit.)
kaa paarbaudiit suuknja darba speejas?
varbuut ir zinaamas kaadas tipiskaas liidziiga veida probleemas ar subaru?