Lincx rakstīja:DCCD FTMFW!!!
Bet sanāk ka ar DCCD STi noraujot roceni pavisam nedaudz (nu uz pirmo klikšķi) sanāk kā priekšpiedziņa vinš, ja?
Respektīvi ja es atstātu roceni nedaudz norautu, pakaļ bremzes tikai nedaudz strādātu un motora jauda būs uz priekšējiem riteņiem???
nepareizi. jebkuraa gadiijumaa taa ir nepaartraukta visu 4 ritenju piedzinja, DCCD planetaarais paarvads sadala jaudu 35F/65R starp asiim (vai, ja nekljuudos, 41/59 MY06+). reguleejas tikai centra diffa blokjeeshanas pakaape. pieraut roceni liidz pirmajam klikshkjim buutu tas pac, kas manuaali iereguleet blokjeeshanas pakaapi uz 0%. tad izpolees taa ass, kurai griezties vieglaak (reekjinot ar korekciju, ka uz prieksheejo asi padoti 35%, uz aizmugureejo 65%). otra ass "nevilks" vai pareizaak sakot vilks ar ljoti nelielu speeku - peec sakjeres noraushanas, uz ritenjiem tiek padots daudz mazaaks griezes moments, kaa esot normaalai sakjerei. ja tu uz ierobezhotas sakjeres virsmas noblokjeesi aizmugureejos ratus (pieliksi speeku, kas lielaaks par 65% no motora padotaa griezes momenta, tad ar atlikushajiem 35% tiks griezti prieksheejie ritenji un aizmugureejie vienkaarshi shljuuks.
vienkaarshi ar neblokjeetu DCCD centru tu vari noblokjeet vienu asi, otrai griezhoties, ko neljauj dariit viskomufta, kas ir "aatruma starpiibas juutiigs" elements, un vilks liidzi otru asi, ja jutiis, ka taas griezhas ar atshkjiriigiem aatrumiem. un jo aatrumi atshkjiriigaaki, jo vairaak blokjeesies, jo stipraak aatraak roteejoshaa ass vilks liidzi otru. tur gan arii ir ierobezhots griezes moments, ko var "pavilkt liidzi", tas nebuut vienmeer nav viss griezes moments, bet normaalam ielas auto tas parasti ir pietiekami, lai ieguutu ar "dibenmetru" sajuutamu p!s taisni efektu liikumos un arii to, ka noraujot braucosham auto roceni, tev sanaak bremzeet visus 4 ritenjus - pakaljeejos bremzee tieshi, ar bremzhu lokiem, bet prieksheejos bremzee (un attieciigi prieksheejie traucee bremzeet aizmugureejos) centra diffs, censhoties izliidzinaat abu asu grieshanaas aatrumus. neizspiesta sajuuga gadiijumaa veel motors paliidz prieksheejiem ritenjiem griezties (tos griezt ir vieglaak, jo pakaljeejos tu bremzee), attieciigi veel pasliktinot rocenes darbiibu uz pakaljeejiem ratiem. ok, teoreetiski arii ar viskomuftu centraa ir iespeejams sablokjeet pakaljasi taa, ka ar visu no priekshass padoto griezes momentu nevar pagriezt pakaljratus, bet tur nepiecieshams stipri lielaaks speeks un parasti tas noraada uz to, ka vienkaarshi viskomuftai tuvojas finishs un taa blokjee nepietiekami...
parasti ziemaa, kad sakjere ir nevienmeeriiga un zema, starpasnieku vairaak vai mazaak sablokjee, lai tad, kad vienai asij pazuud sakjere, tur neaizietu viss griezes moments. savukaart, ja asis sablokjeetas un griezhas ar vienaadu aatrumu, auto negrib pagriezties. taapeec vajag, lai uz taisna gabala velk visi 4 ritenji, bet liikumos ir svariigi, lai asis grieztos ar dazhaadiem aatrumiem. jaunaakiem auto ir gudra elektronika, kas ar to vairaak vai mazaak veiksmiigi tiek galaa, bet vecaakajiem DCCD blokjeeshanas pakaapi iestaada manuaali. aatri braucot, mainoties braukshanas apstaakljiem no "taisns gaazhamais gabals" uz "makjtvaju, tas ir 4 nevis 3 tomeer!!!" nav laika reguleeshanas rulli mekleet un groziit, tad ir ljoti patiikami vai nu nedaudz piecelt roceni, lai uztaisiitu "pakaljpiedzinjas" auto (jo pie taada griezes momenta sadaliijuma vienaados apstaakljos pakaljass norausies 2x aatraak) vai ja tas ir galiigs "hairpins", tad noraut roceni un sablokjeet tikai pakaljeejos ratus, lai strauji ieshljuuktu liikumaa, pietam nezaudeejot iespeeju ar spoleejoshiem prieksheejiem ritenjiem veel piekorigjeet braukshanas virzienu.
sorii, es esu suudiigs skolotaajs, ganjauka var saguugleet labaakus apraxtus DCCD darbiibai un atshkjiriibai no viskomuftas darbiibas... karoche "uz pirkstiem" apskaidrojot, ar viskomuftu centraa, tu nevari bremzeet vienu asi, jo viskomufta vienmeer (kameer viskomufta buus dziiva) centiisies izliidzinaat abu asu grieshanaas aatrumus. DCCD ljauj reguleet sho asu atshkjiro aatrumu izliidzinaashanas veelmi centra diffam.
veel iisaak - gribi raustiit roceni 6niekos un 7niekos, kraaj naudu DCCD