Pēdējā laikā Subārs sācis aizdomīgi daudz spridzināt zupu ārpus cilindra (tiešām nezinu, kā tas blīkšķis precīzi saucas). Notiekas pie ļoti augstiem apgriezieniem (7k) kā arī pie mazākiem (piemēram pie 3k ar 2.-3. robu). Notiekas ne vienmēr. Notiekas tad, kad atlaiž gāzi. Pastiprināties šitais sāka pēc izbraucieniem pa Biķerniekiem.
Cik ļoti par šito vajag uztraukties?
Kas tur varētu būt pie vainas? Sveces? Sūdīgs benzīns? Mirstošs motors?
Runa iet par 2001. gada WRXu.
Problēmas atrisinājums:
Izrādās, ka šaize bija kur citur - blīve starp turbīnu un kolektoru bija izplēsta. Pēc veiksmīga remonta ir pazudusi spridzināšana, manāmi uzlabojusies turbības darbība un auto ir palicis 3x klusāks (salonā). Atrakcijas cena - Ls 60.