man dzīvē nav gadījies braukt ar 6pak. kārbu (kruīzs pa šoseju neskaitās), tāpēc man nebūtu skaidrs, kas tur jādara. Būtu 5pak. kārba, varbūt mēģinātu. tak nojūgties var tajos 6 robosGTfour rakstīja:Čempionata līdera panākumu atclēga ir tā, ka viņš brauc ar manualo karbu. Nolikuma vajag punktu, ka visi brauc ar automatu
nu tad nāc un piedalies - man nepatīk būt pēdējam, bez jebkādām iespējām noķert priekšpēdējoWhite_Trash rakstīja:[..] Kaadreiz beerniibaa atceros maucu CMR2 un pilniigi noteikti visu biju vinneejis (nu ne ar subaru, bet hvz cik tam liela noziime)... bet nu tikko uzbraucu bik griekjiju un sapratu, ka vieniigais ar ko es vareetu sacensties, ir DimanC (no offence). [...]
nu padrillē to pašu shakedown posmu un sapratīsi pats:White_Trash rakstīja:[...]Es tikai paaris reizes izbraucu pa posmam un ar standarta setupu, taapeec rodas jautaajums... Chalji, juus ar setupa reguleeshanu baigi aizraujieties vai arii es vienkaarshi laizhu garaam kaut ko aciimredzamu?
# kārbas garumam noteikti ir nozīme - iestādījumi viens no otra atšķirās diezgan, lai "viena iedaļu ne tajā virzienā" varētu trasē nozagt vērtīgās sekundes.No maniem eksperimentiem sanāca ~1sek uz 1min trasē.
# griezes (?jaudas?) sadalījumam pa asīm. Es iepriekš braucu ~60% griezi uz priekšu, jo tā nesavaldāmā pakaļa nav mana stihija , bet pamazām piešajuoties redzēju, ka liekot vairāk % uz aizmuguri, iegūstu labākus rezultātus. Gan jau 90% klātesošo ņirgs par šo manu atklāsmi, bet visi jau nevar būt piedzimuši ar AWD
# riepām tur nav daudz ko regulēt (ja vien nav lietus) - uzliec nosaukumam atbilstošā un āmen. Vai arī ir faķīri, kas izkoduši, ka, piemēram, pa slapju asfaltu būtu labāk braukt ar grants riepām?
a vispār - neklausi mani, paliksi pēdējais