
Par salona atšķirībām runājot, tad Hondai uz stūres pogas spiežas patīkamāk un krēsli ir ērtāki, forši, ka hondai logus var aizvērt arī pēc aizdedzes izslēgšanas, subāram nesanāk.
15. gadā ievests Latvijā no Vācijas. Normāli apkopts, bet vēl jāpieliek pirksts, lai būtu, kā gribu.

Pirms pirkšanas iedevu apskatīt Taimeram, teicās, ka labs eksemplārs.
Te dzenot no Rīgas uz Liepāju abi


Pirmais vakars mežā


Pēc meža

No sīkumiem jāmaina abi logo, viens jau pasūtīts ebay, orģināls, cerams derēs.


Darāmo darbu plāns:

Dzesēšanas trubu maiņa, tās esot sarūsējušas;
Bremžu disku, kluču maiņa+bremžu šķidruma maiņa;
ātrumkārbas blīves maiņa, tā laiž garām raap vīri nebūs uzdevumu augstumos;
jākrāso aizmugures bamperis;
Motora eļļas maiņa uz Motul 8100 x-cess 5w40 + filtrs;
ārkās zem gumijas aizsargiem rūsa ielīdusi nedaudz, jāizravē, kamēr maz;
jāsapulē virsbūve, daudz mazu skrāpējumu;
aizmugurē slotiņa slinko, kkas tur jādara;
Pie priekšā paneļa pieskrūvēts nokia turētājs, tas jāravē ārā un kkas jāliek skrūvju caurumiem priekšā;
jieliek mp3 verķis, pasūtīts - WEFA For SUBARU;
jāpievieno atpakaļ skata kamera pie navi ekrāna;
abi logo jāmaina;
kapots ir buktēs, kā zem kasteņa stāvējis, tas jālīdzina;
radiators jānomazgā;
vibroizolācija+ subītis maziņš kkur jāieliek;
aizmugurē krēslam trūkst isofix stiprinājumu plastmasiņas, tās kkur jādabon;
Uzmetu aprēķinu, ja uzliktu lpg.

Vārstu regulēšana ik 30k km
lpg patēriņu rēķinu 13.4l
2l benzīns, ja taisa, ka špricē nedaudz klāt pie lpg.
