Sveiki
Saņēmos beidzot ar savi iepazīstināt
Lielos vilcienos, kopš šī gada 1.ferbruāra braukāju ar 2002.gada Subaru Impreza WRX, auto ja nemaldos 2008.gadā iepriekšējais īpašnieks bija atdzinis no štatiem. Auto iegādājos pa pusei kā senu sapni un pa pusei tādēļ ka iepriekšējo auto man sasita buss. Auto sanāca iepirkt pa diezgan zemu ciparu, bet protams bija šur tur attiecīgi jāpieliek roka un arī naudas līdzekļi, bet nu mana filozofija ir tāda ka labāk nopērc lētāk un starpību ko maksātu par kjipa labāku utt ieliec pats savā auto un vismaz zini ka viss būs bumbās (viedoklis subjektīvs un citi iespējams domā savādāk) un pluss vēl tas ka pašam patīk visu darīt un pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
Tātad kas bija jādara un kas tika darīts auto iegādājoties, protams standars, eļļa motorā, kārbā un reduktorā(Motul), pluss vēl visi filtri. Tālāk zobene, ar visiem ruļļiem un pārējiem pribambasiem(SKF). Vēl bija nepieciešamība pēc jaunām svecēm, par cik nebija Denso irīdija sveces Apē uz vietas ieliku Denso platīna. Un tad jau bija lieta ko zināju kas ir jāmaina auto pērkot, abas zondes, priekšējo ieliku no Subaru šrota kurš atrodas Krustpils ielā, aizmugurējo pirku jaunu(Denso). Beigās tika secināts, par cik sveces bija pilnīgi zem katras kritikas, tas iespējams bija vainīgs pie tā ka abas zondes izbeidzās, bet nu pat to jau iespējams kāds man varētu nepiekrist
Vēl cenu palīdzēja nosist vizuālais, priekšējais bampers bija apskādēts, apdauzīts, špaktelēt utt., palielam tas vēl stāv projektā. Kā arī uz kreisā spārna kkas ir bijis uzmests vai piespest, itkā nekas traks bet aci grauž. Pa lielam pašā startā tas bija viss, augstāk minētās tehniskās lietas tika sakārtotas apmēram 2ned laikā, vizuālajam nav sanācis pieķerties, jo tikai taisīti visi tehniskie sīkumi utt.
Tālāk jau seko visādas ķibeles kas uzradās un lietas kas vnk neļāva man mierīgi dzīvot. Pēc kāda laika motora radiators izdomāja mani iepriecināt, augšā kur nāk plastmasas daļa parādijās plaisa un sāka visu dzesēšanas šķidrumu spiest pat turieni ārā, nācās rīkoties un tika ieķerts jauns radiators(Nissens). Pēcāk ievēroju ka vāku blīves galīgi bēdīgas un sulo kā trakas, problēma tika atrisinātas ar jaunām vārstu vāku blīvēm, sveču caurumu blīvēm un visām 16skrūvju šaibām(OEM). Tālāk pieliku roku piekarei, nomainiju abiem stieņiem bukses un visas četras atsaites(OEM). Nākamais vienā dienā viens statnes lodbalsts sāka izdvest neveselīgas skaņas, un protams gāžam atkal uz veici un ņemam jaunu(Lemforder). Un tad nāca jautrākais, izbeidzās sajūgs, pabraukt vsp nebija iespējams, jo straujāk spiežot pedāli tas vnk izslīdēja un viss, protams nekas cits neatliek un pērkam jaunu(Exedey, viss komplekts sajūga disks, grozs un ispiedēj gultnis), noņemot veco, nobira asara jo bija pilnīgi jēls līdz kniedēm. Pirmstam vēl protams diezgan ātri tika no mainītas visas atsperes, jo mēnesi pabraukājot sapratu ko ka Subār un sēdinātās atsperes uz stock amīšiem man galīgi nepatīk, un tāpēc uzkrāmēju pilnīgi jaunas visas četras(Kilen). Pa lielam laikam no tehniskajā lietām tas arī viss, protams tādas lietas kā bremžu kluči ir mainīti vairākas reizes, pagaidām pieturos pie Brembo, dažas reizes eļļa un gan jau vēl visādi sīkumi, kuri nenāk prātā tagat
Tagat par vizuālām lietām utt.
Pirmais tika iekrāmēts STI tipa salons, jo OEM salons galīgi negāja pie sirds, no nevarētu teikt par STI tipa, nevis zilais bet parastais kas nāk daļai WRX. Tika izpulētas lampas pašrocīgi, jo šis bija palikušas galīgi duļķainas vienīgi palika lielākās švīkas jo sāku ar 2500 ūdens papīru, bet vajadzēja laika ņemt startā 2000 vai pat 1500, bet nu tas tā, kad siltākā laikā pieķeršos atkārtoti Un protams tiko tika uzkrāmēts STI spoileris.
Uzlabojumi.
Pagaidām gandrīz nekas nav tāds vēl darīts jo nav baigi plānots. Vienīgais kas ir izdarīts tika uppipā izravēts katalizators, ideju kā to izdarīt aizguvu internetā, noņem uppipe ieliec skrūvspīlēs un garu urbi saurbs pašu to katalizatora materiālu un tad tik dauzi visu ārā, un ar drāteni visu pēctam kārtīgi iztīri lai nekas nevar ielidot turbīnā nākamais tuvākajā laikā tiks uzlikta piltuve
Kā tā laikam lielos vilcienos, laikam nekas vairs nenāk galvā dēļ tā cik jau ir pulkstens un jādodas gulēt. Pacentīšos tuvākās dienās uzrakstit kko sīkāk un gan jau vnk atcerēšos ko vēl esmu sadarijis
Ar auto esmu ļoti apmierināts un domāju ka pie šīs markas pieturēšos pagaidām
Labprāt pieliktu bildi, bet šajā diennakts laikā esmu pārāk tups