Ir pagājis kāds laiciņš, kopš ar manu ex-Imprezu vizinās lietotājs Trusis_, un es,savukārt, domāju ko es varu atļauties no tiem auto, kurus vēlos redzēt savā īpašumā. Pēc Imprezas pārdošanas bija tāds kā pārdomu periods. Biju ticis vaļā no līzinga un bija jāizskata varianti. Īsu brīdi pavizinājos ar MY00 Legacy GX automātu, ar kuru tagad brauc lietotājs Mamuc. Auto patika un viss tur bija labi, taču, lai arī man pirms tam man tā nelikās, nespēju iztikt bez kloķa raustīšanas. Nolēmu auto pārdot un meklēt tik pat lielu, bet ar raustāmu kloķi. Vienu brīdi pat gandrīz padevos spiedienam un sāku skatīties eko-dīzeļa virzienā.
Nav noslēpums, ka tuvojas tas brīdis, kad būs ģimenes pieaugums, tādēļ ir svarīgi lai ratus var pa bagāžnieku ripināt brīvi. Kā papildus kritērijs bija pilnpiedziņa, universālis, cena līdz 4500Ls, manuālā kārba un lai aiz manis kāds var arī iesēsties.
Tas laikam bija februāris un ss.lv bija jocīgs sludinājums par baidīšanos no nobraukuma vai kautkā tamlīdzīgi. Auto bija MY06 Legacy universālis ar 2.0 motoru un 5MT kārbu, noskrējis nedaudz virs 200k. Tā kā te neviens neko par to auto neko nezināja vai arī klusēja, tad tika nolemts to aizdzīt uz ADREMu pie Harisland pilnai diagnostikai.
Auto bija EGR vārsta defekts, šur tur skrāpējumi, jāmaina visas atsaites, izbeidzies aizmugures logu tīrītājs, ... laikam kautkas vēl bija... bet tas pa lielam arī viss. Servisa grāmatiņā atzīmētas visas apkopes, kuras veiktas gan ADREM, gan Partner servisos. Īsāk sakot - vēsture skaidri redzama. Harisland saka, ka mašīna tīri OK, tikai piebilst, ka 2.0 motors nav nekāds spridzeklis. Savukārt, par cik es vairāk kā 4 gadus nobraucu ar 2,0l ,125zs motoru aprīkotu auto, mani tas īpaši nebiedē.
Ziema pieņēmās spēkā, tādēļ nedaudz padomāju, palasīju forumus, pazīlēju kafijas biezumos un par cik izdevās cenu vēl nokaulēt par dažiem simtiem, tad nolēmu - jāņem.
Tātad - te nu viņš ir: Subaru Legacy 2.0R, MY06. (reģ.03.07.2006)
Pēc VIN koda sanāk sekojoši:
Model: LEGACY
Model Code: B13
Body: BP5CL9M [Legacy Wagon DOHC N/A EJ204 2005/03–2006/04 (02/08/2005)]
Color Code: 33A [Atlantic Blue Pearl]
Interior Color: D20
Main Option Code: FC [Cruise, Winter package, Side Air-Bags, Airbags]
Destination Code: EC [For Europe, LHD]
Manufacturing date: 08/2005
Body: W [Wagon]
Engine: 204 [EJ204D, 2.0l, DOHC, non-turbo, 1994cc, Bore x Stroke 92.0x75.0mm, compression ratio 11.1:1, firing order 1-3-2-4]
Drive: 4W [all wheel drive]
Transmission: 5MT [5 speed manual, dual range]
Grade: 20R [2.0R]
Suspension: N/S [Normal suspension]
Manufactured: Gunma, Japan
Max power: 121kW(165Ps,162Hp)/6800rpm
Max torque: 187Nm/4400rpm
Pašmasa: 1460kg
Pilna masa: 1935kg
Šobrīd esmu nobraucies mazliet zem 2000km un esmu apmierināts ar izvēli jo:
- Auto ir izskatīgs, pietiekoši labi aprīkots, ērts un praktisks.
- Vidējais patēriņš ir nostājies 9,4l/100km braucot 80% pa Rīgu.
- Tas ir nopirkts salīdzinoši lēti.
- Līdzīga gada konkurenti no citiem ražotājiem maksā kosmosu.
- Tas ir Subaru un ar to ir prieks braukt.
- Auto dinamika ir labāka kā abiem iepriekšējiem maniem Subaru.
- utt.utjp.
Nu īsumā tas būtu arī viss.
Gan jau ka atklāsies vēl kādi brīnumi, un auto prasīs ieguldījumus, bet man tas vienalga.
Miers uz zemes, un visiem labs prāts -