Īsos vilcienos (un tramvajos arī) par galveno:
- izražots 1998.g., ekspluatācijā no 1999.g, atceļojis uz LV no Šveices ārēm (tobiš Šveicārijas ) 2007.gada martā, "iegūts ar varu" aprīļa vidū;
- dzinējspēks ir 2.0 litri (jeb precīzāk 1994 cm kubā) ar turbulento spiedienu piedevām;
- noskrējis uz šo brīdi 187+ tkm (pēc odometra);
- krāšņa melna krāsa "black diamond pearl", redzama, kad auto ir tīrs;
- kā rakstīts nopietnajos dokumentos, tad ir jābūt 170 Zs, ķirurģiskas iejaukšanās iekšējos orgānos nav bijušas;
- kā jau japānim pienākas "vis-kaut-kas" uz elektro - logi, lūka (pa pusjumtu), spoguļi (+apsilde), priekš.stikla apsilde (logu tīr. slotiņām par prieku), sēdekļu apsilde...;
- salons - pelēka āda; paneļa apdare - a ļa koks;
- automagnetola (poganijs oriģināls), taču ir 6CD čeindžers, "skaņa" - arī pagaidām oriģināls;
- jumta sliedes, ķengursitamais, spoilerīts uz aizmugures durvīm, piekabes āķis;
- "pirkums" nāca kopā ar 2 riteņu komplektiem - ļitaki vasarai+215/55R16 un bleķi ziemai+195/60R15(?)
(Bildes ir senas, iepr.saimnieka bildētas)