didzinators rakstīja:Beidzot pie prāta nāci, tas par VEMS
Ikdienas braukšanai es atstāju tomēr mazo td04, jo man garā kārba, bet ja uzliksi īso kārbu 4.44, tad ar sti turbo būs OK. Man bija STI turbīna un pēc mēneša noņēmu, jo nepatika ka pūš pēc 4'000 rpm, ja būtu 2.5 bloks, tad būtu savādāk.
Cik max. iepūt 1.5 bar, ar 98 degvielu, no kura tanka Lukoil?
Vienā brīdī es sāku domāt, vai pareizi darīju, ka liku STi turbīnu, taču ņemot vērā, ka vēlos likt ražīgākas sprauslas, tomēr nosliecos par labu IHI.
Bet īstenībā baigi to turbo bedri nejūtu, jo kā ieminu grīdā, tā īss brīdis un esmu nepieciešamajā apgriezienu diapazonā un lidoju
Ar īso kārbu vispār būs
Netīšām veicu eksperimentu - braucu pa Rīgu kopā ar vēl divām mašīnām. Braucām naktī pa Brīvības ielu uz kkādi 70 km/h. Izrāvos priekšā un apstājos pie sarkanās gaismas. Iedegās zaļā gaisma un tās divas mašīnas atradās man blakus ar ātrumu apmēram 70 km/h un kā uzsāku tā atkal biju viņiem priekšā! Respektīvi es sāku no 0 km/h un viņi nepagāja man garām, braucot uz 70 km/h.
Ja sapratu Tevi pareizi tad sākumā man pie 4000 rpm iepūš max 1.7 bar un pēc tam pūš 1,5 bar. Vai kā Tu domāji?
Degvielu pildu 98 e, pārsvarā Lukoil vai Neste. Statoil kkā nevisai patīk!