Te jaunā likne ( pirmā ar zaļo Nm, ar sarkano HP)
Turbo bedres vispār vairs nav ,
Motors griežas tikpat labi kā 2.5 ar vanosiem
ar 5 robu 1 bar pūš pie 2'600rpm, braucot uz 100km/h pie 2300rpm ar droseles atvērumu 13% ir vakums - 0.4 bar, uzsitot uz droseli momentā pūš 0.2 bar, nospiežot līdz 50% droseles ir jau 0.4 bar
Lielisks GintsK regulējums ,
joprojām pie zemiem rpm pūš max. 1.3 bar, pie augstiem rpm pūš 1 bar.
Vidējā līkne ir ar vienāda garuma zirnekli, pēc 3'500 rpm tas ir parāks par oem zirnekli, lielāka gala jauda un vairāk Nm (esmu izlicis viņu uz tirdziņu) Bet tas bija regulējums pirms gada ar agresīvāku aizdedzi, patreizējais regulējums un ar STI turbīnu ir nogriezti 5 grādi mazāk, Statoil 98 sukā
Pēdējā līkne ir ar sti turbīnu, kopā ar vienāda garuma zirnekli, uzpūta pavēlu, bet gala jauda bija HP 310, mēnesi pabraucu un apnika.