Atgriežoties pie 1.8 dzinēja.
Pirms pusotra gada:
Nomainīju galvu ar visiem vārstiem un loriņiem.
Paiet nedaudz vairāk kā gads (~10k km), atkal pazūd tas pats cilindrs.
Norauju galvu, paverās šāds skats:
Abas galvas - augšā vecā, apakšā jaunā:
Kādam ir loģisks izskaidrojums? Es neticu, ka tā ir sagadīšanās. Viens un tas pats cilindrs, viens un tas pats vārsts...
No tehnikas neko nesaprotu, pagooglēju iespējamos iemeslus un cēloņus izdegušam vārstam:
# dzesēšanas problēmas - nav manītas, šķidrums mainīts, ventilators strādā, termostats arī;
# uzdegumu uzkrāšanās - jā, pēc bildēm tā izskatās, BET KAS TĀ IR par melno drazu uz vārsta un kāds tai iemesls? bija aizdomas, ka eļļa, bet gredzeni [skat. zemāk] izskatās it kā normāli...
# aizdedze, cylinder misfire - sveces mainītas [pēc kataloga], svečvadu pretestību pārbaudīšu, problēmas dzinēja darbībā nemāku saklausīt.
# liesais - tad kāpēc tikai šitajā cilindrā? tad jau arī zonde kaut ko ziņotu, ne?
# bojāts inžektors - to diemžēl nebūs iespējas profesionāli iztestēt.
Vainīgais cilindrs:
[nedēļu pastāvējis uz verandas, tāpēc rūsiņš]
švīka - nozīmīga?
Sliktā cilindra virzulis:
Cita cilindra virzulis [salīdzināšanai]
Piebildīšu, ka dzinējs ļoti (vairāk kā 0.6l/1000km) ēda eļļu, bet neviens no šiem diviem virzuļiem ne par ko tādu neliecina...