Gandrīz gads pagājis kopš braucu ar Subaru, un laikam ir laiks ielikt info par savējo imprezu.
2014. gada 5. novembrī tika iegādāts 1998. gada Subaru Impreza GT.
Paspēts jau gana izdarīt un piedzīvot.
Pa šo laiku uzlikts/samainīts/uzlabots:
Kevlara Gates zobsiksna
Magnecore sveču vadi, ierpiekšējie bija vēl ar ražošanas gadu
Ziemas riepu komplekts
Vasras riepu kompekts - Dunlop SportMaxx RT
Nomainītas visas bremzes - diski, kluči un roķene salabota.
Visi amartizatori, stock KYB Excel G
42mm Alumīnija radiators un silikona trubas.
Un vēl divu nevēlamu atgadījumu rezultātā tikts pie jauna spārna, kapota, bagāžnieka, bampera, priekšējā bamprera atdurstieņa...
No sākuma klāt vēl bija Pigyback ECU brīnums - Unichip, kurš kaut kā mistiski nobeidzās, pluss tam vēl klāt sagrozīts tubo spiediens - 1.2bar. Tas gan tagad viss atgriezts uz stock. Un vēl izravēts liekas svars - subwoofers ar visu pastiprinātāju un kondiķi.
Bet ar to jau nepietiek, tuvākajā nākotnē vēl plānotais:
Ielikt Apexi PowerFC ECU un Wideband zondi, EGT un citus sensorus.
Ir arī pārkaršānas problēma, kurai tomēr laikamir sāpīgākais cēlonis - galvas blīves.
Kā arī dzenis sāk skaļāk klauvēt pie durvīm - jājauc vālā un jāmaina kas maināms.
Un protams māte rūsa nepamet - vajag sliekšņus pārmetināt.
Un priekšējās pusasis, un stūres reika, kas tek kā no krāna.
Iepriekš zināšānas par māsīnu tehnsiko pusi bija pašvakas, bet šis auto ir liecis un radījis vēlmi pašam daudz ko iemācīties
Darba vēl daudz, bet kad tiek izbraukt tad ir tā vērts.